Hulp op Afstand.....aanvinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
979
Hoi Allemaal,

Bij "verbindingen van buitenaf " en dan "Hulp op Afstand" blijft het vinkje niet meer staan.

Dus ik vink het aan >Toepassen>OK .

Als ik het daarna weer controleer is het Vinkje weer weg. Ra Ra :shocked:

Wie O wie verlost mij van dit probleem :thumb:
 
Ik neem aan dat je XP gebruikt:
Download, pak in zijn geheel uit, en start: Dial-a-fix
[Als je Internet Explorer 8 op je pc hebt kun je bij starten enkele meldingen krijgen, die kunnen voor de volgende instructie genegeerd worden]
Klik op het knopje Policies.
Wordt er wat gevonden: Laat alle gevonden policies aangevinkt, en druk op Remove. Ze worden dan verwijderd.
Ga terug naar het hoofdmenu van Dial-a-fix, druk op het 'hamertje', kies voor Reset Help and Support Service en druk op Go

Misschien helpt het.

Tijs.
 
Hoi Tijs ,
Dank voor je reactie... helaas het loste niks op...:(
 
Dan weet ik het zo snel niet. Hopelijk komen anderen nog met tips.
PS: Ik ga er wel vanuit dat je een normale versie van XP gebruikt, dus niet een of andere 'gamer-versie' of 'lite' versie en ook dat je niet tweaks of andere grapjes met (de vormgeving van) XP hebt uitgehaald.

Tijs.
 
Hoi dnties,

Het is een "'lite' versie" versie kan hem wel weer omzetten naar een standaard versie, maar deze loopt best wel lekker snel.:cool:

Kan het zijn dat er in de services iets staat uitgevinkt of dat ik het daar moet zoeken , ben nu toch wel benieuwd wat de oorzaak is.....:rolleyes:
 
[...]Kan het zijn dat er in de services iets staat uitgevinkt of dat ik het daar moet zoeken , ben nu toch wel benieuwd wat de oorzaak is.....:rolleyes:

Dat is nu net het probleem: Ik weet niet welke ingrepen de maker van je lite versie in XP heeft gedaan dat je nu dat vinkje niet zetten kunt.

Tijs.
 
Om toch nog iets terug te melden dat je kunt onderzoeken:
Start -> Uitvoeren -> services.msc
Ga naar de service Terminal Services, en zorg ervoor dat die op opstarttype Automatisch staat en start 'm.

Verder moet in de registry (Start -> Uitvoeren -> regedit.exe) een heel sleutel-waardensysteem bestaan onder
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Terminal Server
maar je zult Terminal Services (zie hierboven) niet kunnen starten als dat sleutel-waardensysteem niet in de registry aanwezig is.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan