uploaden naar Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rizze

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Berichten
69
Filmpje uploaden naar Youtube gaat niet meer. Ik krijg steeds "Mislukt (Uploadactie afgebroken)", en dat komt in de Youtube faq niet voor.
Ik heb al geprobeerd met en zonder firewall, met hun oude en de nieuwe uploader,op alle uren van dag en nacht. Al rechtstreeks vanuit mijn videoprogramma waar een optie "Video uploaden naar Youtube" is.
Rechtreeks naar Youtube in MPG, Mpeg4, en AVI met FF en IE met verschillende instellingen.Cookies verwijderd Cache leeg gemaakt. Het filmpje is conform de Youtube eisen 8 min en > 2 MB. Ik heb al wel 15 keer geprobeerd %£¨*$^ùµù^*µ%.
Wie kan me hier mee helpen, vroeger heeft het wel gewerkt.

Rizze
 
Maak een nieuw account aan (tijdelijk) en probeer het daarmee. Werkt het daar wel? Dan zal het aan je ouwe account liggen. Werkt het ook niet? Dan zou het aan je internet verbinding kunnen liggen. Probeer andere filmpjes. Kopieer dat filmpje naar een USB stick, plak het op een andere PC (van je vriend ofzo...) en probeer het daar.

Misschien helpt het..Succes!:thumb:;)
 
Bedankt pilootnour5 voor het meedenken.
Met een nieuw account geen succes. Ik ga bij mijn broer is proberen, die heeft ook een andere provider. Ik hou je op de hoogte.
Rizze
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan