Eigen domein werkt niet correct na DynDNS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colnago1

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
37
Beste, op het volgende draadje heb ik een vraag gepost http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=500849 , mijn tweede vraag heeft was eigenlijk een gevolg van de oplossing. Heeft iemand een idee hoe dit kan?
______________________________
Heren,

Het is allemaal gelukt, allee nu gebeurt mij toch iets vreemds. Ik heb een aantal domeinen gehost bij Strato (bijvoorbeeld: www.printerpark.nl , al deze domeinen hebben opeens verschrikkelijk veel moeite met inladen, of laden zelf helemaal NIET in. Ook heb ik bij een andere hostingsbedrijf een kopie van printerpark.nl staan: www.furstkantoorservice.nl deze laad onmiddelijk! Contact opgenomen met Strato, maar er is geen storing.

Nu heb ik het externe bureaublad werkend gekregen via dyndns en hier heb ik ook hun software gedownload en de router geforward....Heeft het dan hier mee te maken?
Laden deze domeinen bij jullie (ook) niet? Via mijn PC van thuis laad hij wel weer in....pfff heb ik het ene opgelost, werkt het andere niet meer

Heb in de router via virtual server poort 3389 opengezet, publicport strat=3389, publicport end=3389 en privateport=3389 verder kon ik alleen voor de optie TCP OF UDP kiezen, niet allebei, ik heb hier voor TCP gekozen...


P.S. alle andere sites die ik bezoek werken wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan