Mailproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berven1

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2010
Berichten
5
Hoi
Een tijdje leerde ik een verpleegster kennen in een ziekenhuis, natuurlijk was ik verliefd op haar geweest. Ik wou contacten met haar hebben, maar dat wil ze liever niet hebben.Ten onrechte heb ik ongevraagd gemaild met haar om te proberen contact te hebben.(een beetje stalken, maar zonder gevolgen hiervan)

Nu kom ik met een probleem. Ik zit op een ander forum op het gebied van liefde en seks.. Iemand heeft naar haar mail gestuurd met mijn mailadres op, zeg maar ongevraagd rondstrooien. Maar hoe kan dit eigenlijk dat iemand van het forum mailadres van haar gebruikt zonder dat ik het weet. In het forum waar ik nu mee chat, begrijpen ze mij niet.

Zou iemand mij zomaar stalken, die veel slimmer dan ik is. Dit voorval HEB ik zelf niet gedaan. Iemand moet dit gedaan hebben, dit kan zeer ernstige gevolgen voor mij hebben en ook voor haar zelf.

Help me!
 
welkom op helpmij.nl

ik snap wel waarom ze je niet begrijpen waar gaat het nou eigelijk over word jou email door iemand anders gebruikt of die van haar:shocked:
 
Laatst bewerkt:
Sneu Sneu

Het is zo. Iemand herkende mijn topic vaak over liefde met een verpleegster. Terwijl ze mij nu niet meer vertrouwt wie ik eigenlijk ben.

Ik heb sterke vermoeden dat iemand op het forum mijn mailadres heeft gekopieerd om in Hotmail te mailen naar haar mailadres. Daarom denkt ze van: oh oh, ik ben zo zat. Wat zijn er veel mails van onbekenden, waar gaat dit heen? En meteen herkende ze mijn mailadres.

Daarna dreigt ze als dit door blijft gaan, stapt ze naar de hoofdverpleegster of politie. We kennen elkaar niet zo goed, maar slechts 2 dagen.
 
Een tijdje leerde ik een verpleegster kennen in een ziekenhuis, natuurlijk was ik verliefd op haar geweest.
Terwijl ze mij nu niet meer vertrouwt wie ik eigenlijk ben.
Daarna dreigt ze als dit door blijft gaan, stapt ze naar de hoofdverpleegster of politie. We kennen elkaar niet zo goed, maar slechts 2 dagen.

Hmm. Een tijdje (geleden neem ik aan) leerde je haar kennen, natuurlijk was je verliefd, en je kent haar nog maar net 2 dagen.
Ik wil eigenlijk in het rond kijken waar de verborgen camera staat!
 
Juist! Op die forum zijn veel jongeren die heel onbetrouwbaar zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan