Beperkte verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nauf

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2010
Berichten
9
Hoi,

Ik heb een computer en een laptop. Op de computer zit internet via een draad. Nu wil ik ook af en toe het een en ander op mijn laptop zetten, maar ik wil hier geen draadloze router voor gaan kopen of de kabel splitsen. Omdat ik de laptop niet vaak thuis gebruik voor internet. Nu heb ik de laptop toch een keer geprobeerd te verbinden met het internet. (kabel die naar de computer gaat, uit de modem halen) En een ander de in doen, en dan in mijn laptop steken. Ik krijg dan wel de verbinding, maar hij geeft aan: U hebt een beperkte of geen verbinding met dit netwerk. Neem contact op met de persoon die dit netwerk beheert. Ik druk dan op herstellen. En dan zegt hij: IP adres vernieuwen. Dus ik wacht en na een tijdje is het nog niet gelukt!!! Weet iemand hier raad op?
 
Hoi,

Kortom: je wilt af en toe - in plaats van je pc - je laptop op je kabelmodem aansluiten. En daar wil je 'advies' over ....

Dan moet je toch écht wat gedetaileerder zijn in je informatie:
Wat is je provider en wat is het merk en type van je kabelmodem.
 
na overzetten van de kabel,even je modem 20sec van de stroom halen
 
na overzetten van de kabel,even je modem 20sec van de stroom halen

Hoi,

Da's nou net het probleem: in de regel werkt dat (o.a. bij kabelaars als UPC en Ziggo), maar er zijn ook, met name adsl-, providers waarbij dat niet voldoende is ...
Vandaar mijn vraag aan ts ;)
 
Nou het is gelukt ik heb, de modem er 20 sec uitgelaten en hem toen weer in gedaan en nu lukt het. BEDANKT!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan