Probleem met aantal website

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramverdyck

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Berichten
9
Beste,

Ik werk op een school waar we via een server met X-tal computer op internet gaan. Wanneer de leerkrachten proberen om op de site van hotmail te gaan dan geraakt men niet verder dan het inlogscherm. Hierna komt de melding dat de wachttijd voor de verbinding is verstreken. Pas na een x-tal keer proberen (en tot een uur wachten) geraakt men dan in hun mails. Bij het ophalen van een email is het weer van dat.
Andere websites worden wel goed getoond. Een leerkracht vertelde me dat het probleem zich niet zou voordoen voor 8 uur. (lijkt me zeer raar) en dat het ook zo is met de site van facebook. Alle andere sites blijken wel steeds te werken.

Op de server heb ik nagekeken of deze site misschien geblokt wordt maar dit is niet zo.
Heeft iemand anders dit al eens meegemaakt of kan iemand me helpen dit op te lossen?

Met vriendelijke groeten
Bram
 
Ik denk dat dit speciaal zo ingestelt is zodat kinderen wel op deze site's kunnen kijken maar meer niet! Want de leerkracht zal dan wel 's ochtends vroeg wat dingen bekijken!

Of...

Dit zal ook door de cookies kunnen komen! Kan je op andere site's wel inloggen om dingen te doen. Denk bijvoorbeeld aan helpmij.nl?
 
Alle andere website zijn wel te zien. Daarom lijkt het mij zo raar. Op de server zijn geen restricties geplaatst buiten tegen adultsites...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan