omvang videobestand te groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dosje71

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Berichten
46
hoi waarde landgenoten;),ik weet niet echt in welke forum ik dit berichtje moet plaatsen,ik heb nochtans gezocht...dacht in forum"avi bestand te groot",maar ik zie geen gelijkenissen.

anno 2007 had ik een probleem,omdat sommige avi bestanden te stil speelden als ik ze bekeek op mijne dvd speler.intussen is da probleem opgelost met het virtual dub :),maarrrrrr doordat ik het geluid verhoogd heb,zijn vele video(muziek)clips enorm groot,zo heb ik zelfs 1 clipje(twisted sister-the price) van 1 gigabyte !!!!! zou ik dit met een programma kunnen verkleinen naar "ik zeg maar iets" 100 mb? waarom ik dit wil doen?omdat ik mijn clips wil op mijn pc zetten...(ik heb zo een 300 tal clipjes),mijne pc heeft een capaciteit van 149 gigabyte...tja als ik dat op mijn pc zet zal mijn harde schijf vlug vol staan:(

dank u bij voorbaat:thumb:
 
Ik zou gewoon een externe harde schijf halen, die dingen kosten niks tegenwoordig. filmbestanden zijn altijd vrij groot.
 
ik heb je raad opgevolgd en dus ben ik nu in bezit van een externe harde schijf:thumb:,maar nu heb ik een een probleem daarmee:confused:,gisteren starte mijn pc niet op,ik heb eens de usb kabel van mijn externe harde schijf verwijderd...en toen deed ie het wel:eek:,vandaag hetzelfde liedje...hoe komt dat nou????

hopend op antwoord,groetjes dosje:p:D:thumb:
 
nota: het probleemke met mijn externe harde schijf,heb ik verplaatst naar"Pc start niet op na aansluiten van ext harde schijf ";)
 
Laatst bewerkt:
ik heb je raad opgevolgd en dus ben ik nu in bezit van een externe harde schijf:thumb:,maar nu heb ik een een probleem daarmee:confused:,gisteren starte mijn pc niet op,ik heb eens de usb kabel van mijn externe harde schijf verwijderd...en toen deed ie het wel:eek:,vandaag hetzelfde liedje...hoe komt dat nou????

hopend op antwoord,groetjes dosje:p:D:thumb:

Kijk in je bios! Je kunt het zo hebben staan dat ie opstart vanaf je externe harde schijf en dat hij het daarom niet doet! ik heb het probleem zelf ook gehad.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=399723 <<< hetzelfde probleem
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan