Mp3 geluid te zacht met versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfrank

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
Berichten
176
hallo,

Dit is het eerste jaar dat wij een carnavals wagentje bouwen en hebben dus muziek nodig!
We hebben een aggregaat gehuurd en stevige boxen gefixt!
Nou heeft een vriend van mij een soort van oudere maar nog goed werkende cd-speler/versterker staan. Hierop hebben we die boxen aangesloten. Een andere vriend heeft zo'n kabel die van 2 input naar 1 output gaat voor in de ipod/telefoon/mp3 te steken,die hebben we op de versterker aangesloten, maar het geluid is veel zachter als wanneer we een cd gebruiken(dit kan niet omdat vanwege de trillingen het geluid steeds stoort) Weet iemand wat we hier mee moeten?

groetjes,

Frank
 
Je moet de muziek zo hard mogelijk afspelen op de ipod/telefoon etc. als je 'm aansluit op een externe versterkingsbron, mocht die zelf het volume niet (voldoende) kunnen opkrikken.

Mijn Ipod Classic heeft (bijv.) een begrensd uitvoervolume. Stel dat ik die op de carnavalswagen zou aansluiten dan zou ik (tijdelijk) het begrensde uitvoervolume op maximaal zetten en ook (tijdens het afspelen) het volume op maximaal.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Succes,

Tijs.
 
Nee dat snap ik:p, het volume van de telefoon/mp3 stond ook op het maximale!maar een mate van mij die er verstand van had, zei dat we een versterker nodig hebben, die hebben we dus, maar het heeft geen effect!

Toch bedankt,

groetjes frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan