UnrealIRCd - Windows - Anope Services 1.7.21 - Zelfde Ip

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvin441

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Berichten
303
De mensen hebben altijd het zelfde IP. Dat ip is van mijn router: @192.168.0.1

Hoe dat te fixen in UnrealIRCd or Anope?
 
192.168.0.1 is je netwerk-IP.

Vanuit het netwerk wordt via een internet-IP verbinding met de rest gemaakt.
Dat IP kun je opvragen op sites als http://www.watismijnip.nl
 
Dit wist ik ook wel. Ben namelijk geen noob meer. :p

Anders zou ik ook geen IRCd runnen :)

Kan iemand mij nog meer helpen?


Edit: Hij vind dus eigenlijk geen hostnames. Maar gebruikt 192.168.0.1
 
Laatst bewerkt:
De mensen hebben altijd het zelfde IP. Dat ip is van mijn router: @192.168.0.1

Hoe dat te fixen in UnrealIRCd or Anope?

Op welk systeem draai jij je IRCD ?

Een shell (of windows gedragen :/) Als we het over een Shell hebben snap ik jou vraag al niet zo goed.

Je kan wel aangeven geen N00b te zijn maar weet wel dat Tha Devil gelijk heeft in zijn/haar uitspraak op de manier waarop je het stelt.

Je kan proberen als je hem op je eigen PC draait te kijken in Unreal config zoeken naar listen block daar autoconnect uit te zetten en zo verbinding te maken.

Wat ook een fout van velen is .... link block in Unreal gaan ze bij hostname Local IP zetten, dus jou 192.68.0.1, en dan in services.conf gaan als uplink een naam van server zetten bv. irc.n00b.nl :thumb:

Geef even aan wat je gebruikt enzo dan kan ik je verder helpen, zo moet men beetje raden.

Groeten
 
Op welk systeem draai jij je IRCD ?

Een shell (of windows gedragen :/) Als we het over een Shell hebben snap ik jou vraag al niet zo goed.

Je kan wel aangeven geen N00b te zijn maar weet wel dat Tha Devil gelijk heeft in zijn/haar uitspraak op de manier waarop je het stelt.

Je kan proberen als je hem op je eigen PC draait te kijken in Unreal config zoeken naar listen block daar autoconnect uit te zetten en zo verbinding te maken.

Wat ook een fout van velen is .... link block in Unreal gaan ze bij hostname Local IP zetten, dus jou 192.68.0.1, en dan in services.conf gaan als uplink een naam van server zetten bv. irc.n00b.nl :thumb:

Geef even aan wat je gebruikt enzo dan kan ik je verder helpen, zo moet men beetje raden.

Groeten

Windows gedragen :/
Ik zet niet mijn local IP in de link & listen. 192.168.0.1 is de local ip van onze router. daarmee zet ik de poorten open in de web-browser.
Ik gebruik Denora Stats/UnrealIRCd. Ik heb mijn server linked dus iemand anders host de services.
 
Windows gedragen :/
Ik zet niet mijn local IP in de link & listen. 192.168.0.1 is de local ip van onze router. daarmee zet ik de poorten open in de web-browser.
Ik gebruik Denora Stats/UnrealIRCd. Ik heb mijn server linked dus iemand anders host de services.

Waarom comile je geen IRCD op een Shell ergens, er zijn free shells genoeg te krijgen waar je tot 3 processen kan draaien en die 99,9% up zijn. Of draait Anope ook op een Windows doos? Dan kan je iig. Unreal en twee eggdrops draaien.

Ontopic: ik vermoed dat het komt door je router idd dat ertussen zit, kan je niet rechtstreeks op je modem ?

Succes :cool:
 
Waarom comile je geen IRCD op een Shell ergens, er zijn free shells genoeg te krijgen waar je tot 3 processen kan draaien en die 99,9% up zijn. Of draait Anope ook op een Windows doos? Dan kan je iig. Unreal en twee eggdrops draaien.

Ontopic: ik vermoed dat het komt door je router idd dat ertussen zit, kan je niet rechtstreeks op je modem ?

Succes :cool:

Kan je een shell regelen dan?
Anope heb ik al hosted bij iemand anders in Zweden =p
 
Shell regelen kan ik wel is niet zo lastig ;)

Ik stel voor dat je even een mail stuurt aan me met je voorstel, ik kan je wel wat aanbieden, mag alleen niet via hier lijkt me spammen. :confused:

Stuur mail dan zullen we eens kijken wat we voor je kunnen doen.

Succes:thumb:

Edit :Je hebt mail
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan