ondertiteling aan film toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Berichten
600
Hallo helpmijers,

ik had een vraagje hoe kan ik ondertiteling aan een film toevoegen? ik heb een film en de ondertiteling daarvoor.

alvast bedankt

gr Daniël
 
Hangt ook een beetje af van wát voor film je hebt: .avi of video_ts en ook wat je voor ondertiteling wil hebben: permanent of uitschakelbaar.
 
Laatst bewerkt:
Je oude avi bestand zonder ondertiteling blijft wel gewoon ;)
 
Als het gewoon een .avi is, kan je gewoon het .srt of .sub bestand in dezelfde map opslaan én dezelfde naam geven (belangrijk). Als je dan het avi-bestand afspeelt in VLC of dergelijke, zouden de ondertitels vanzelf herkent moeten worden, als de optie ondertitels aanstaat natuurlijk.
 
Ja klopt, maar misschien wil hij hem op de tv afspelen en niet elke Dvd/Bluray speler pakt dan de ondertiteling.
 
Ja indd, mijn oplossing werkt enkel voor films die op je pc staan en die je ook daar wilt bekijken. Voor dvd moet je er zoizo één file van maken.
 
Vandáár ook mijn vragen aan Daniël......................

We zijn inmiddels aan bericht 8 in dit topic. Misschien handig om even te wachten op wat Daniël beoogt?
 
Voor zover ik weet zijn dit de enige twee manieren om ondertitels toe te voegen, dus werkt zoizo voor beide opties
 
Je kan ook 2 maken
2 x 750 mb = 1500 oftewel er kunnen makkelijk meerdere films op een dvd
je kan een branden met permanent ondertiteling en de andere niet.
of de andere in een andere taal..
 
Zeer makkelijk progje..
je propt je film erin en je ondertiteling
en hij maakt er een nieuw avi bestand van
de ondertiteling is dan permanent en valt niet meer te verwijderen
en daarna kun je de .avi op dvd branden

http://www.pocketdivxencoder.net/EN_index.htm

het is een avi bestand, en voor de tv bedoeld

ik heb dit programma gedownload en gienstalleerd hij is nu bezig met coderen

gr Daniël
 
srry voor de late reactie ik was dit topic al helemaal weer vergeten, maar het is gelukt.

dankjewel allemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan