beeld in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcuzz

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2003
Berichten
170
even een vraagje

Ik heb pinnacle 14 ultimate nu wil ik graag een picture in picture fragment toevoegen aan mijn filmpje maar dan in het dvd menu weet iemand of dit wel mogenlijk is heb wel de overlay zo ingesteld op pip maar in het dvd menutje komen ze niet tevoor schijn.

alvast bedankt

Marc
 
Je wilt dus een picture-in-picture filmpje als menuachtergrond? Dan moet je eerst het filmpje (wat je als achtergrond wil) maken en wegschrijven naar .avi of iets dergelijks, en dan in een nieuw project een menu maken en dit filmpje als achtergrond instellen.
 
oke dank voor de reactie maar ik wil natuurlijk wel het dvd menuutje met de hoofdstukken kunnen gebruiken en daar dan in de hoek stukjes van de film laten afspelen maar de dvdtitel overlay komt op de voorgrond waardoor het filmpje niet over het dvd menutje komt (ook niet als ik ervoor kies op de voorgrond stellen)
 
Laatst bewerkt:
Dat gebeurt ook niet als je eerst het achtergrondfilmpje apart maakt.
Wanneer je dan een nieuw project aanmaakt, en hier je menu in maakt, kun je het eerder gemaakte achtergrondfilmpje als achtergrond instellen. Het wordt dus echt een achtergrond, waar alle knoppen en titels bovenop worden geplaatst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan