Computer dag terug zetten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chantal4191

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Berichten
26
Hallo,

Weet iemand misschien hoe ik mijn computer een dag terug in de tijd kan zetten ?

Als ik namelijk nu kies voor systeemherstel dan kan ik alleen maar de dingen herstellen die ik die dag heb gedaan maar ik wil de computer gewoon terug zetten naar gisteren ..

Iemand enig idee hoe ik dat kan doen ?
 
Rechtsclicken op de tijd rechtonder in je beeld. Dan kun je kiezen voor datum en tijd aanpassen. Ik weet niet of dit je probleem oplost. Overigens bij systeemherstel wordt je pc alleen teruggebracht naar de datum van herstel zonder dat je gegevens verloren gaan.
 
Heb je in het scherm waar de herstelpunten staan de optie "Meer herstelpunten weergeven " aangevinkt?
 
Heb je in het scherm waar de herstelpunten staan de optie "Meer herstelpunten weergeven " aangevinkt?

Yep aangevinkt maar krijg alleen de dingen te zien die ik vandaag heb geinstalleerd ..

op de PC boven ( met XP ) kan je echt een datum kiezen, je krijgt dan een soort kalender en kan zelf aanvinken naar welke datum je terug moet ...

@adnieuwenhuizen: Helaas is dat niet wat ik bedoel ik wil echt terug naar gisteren zodat alles wat ik vandaag heb gedaan verloren gaat ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan