Appdata verwijderd door spyware doctor

Status
Niet open voor verdere reacties.

smilen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
3
hallo allemaal,

Het probleem wat ik vandaag tegen het lijf liep is dat mijn hele appdata map leeggehaald is.
hoe dit si gekomen:
Ik kreeg vanmiddag last van Vista Antispyware 2010, een soort van virus, je ziet meteen dat het niet van windows is en meld gelijk dat je 20 infecties hebt enzo.
Ik vertrouwde het zaakje niet zo en heb een vried gebeld, die zei dat het inderdaad een virus achtig geval was. Spyware doctor gedownload en inderdaad gevonden. Hersteld met spyware doctor en opnieuw opgestart(door spyware doctor) Virus weg maaarrrrr......
Die fanatieke spyware doctor heeft meteen mijn hele appdata map verwijderd, met het gevolg dat ik geen programma's meer kan openen en dus geen systeemherstel kan uitvoeren.
I heb geen idee meer wat ik hieraan kan doen(zodat ik kan herstellen ofzo ) zodat alles weer werkt zoals ik dat eigenlijk wil.

ik hoop dat jullie kunnen helpen, groeten
 
uuuhh opgelost

Hallo iedereen,

Na weer een tijdje allemaal dingen in opdrachtprompt te hebben ingtypt zonder resultaat ging ik voor de old-skool aanpak. Ik heb een nieuwe administrator gebruiker aangemaakt, op deze account ben ik de volgende keer na het opstarten ingelogd. Op deze account werkte alles wel, dus ik werd al heel erg blij. Na dit succes ff eigenwijs geprobeerd of ik nu niet een systeemherstel kon doen, en dat lukte. Al m'n instellingen zijn weer goed en hetzelfde voordat vista antispyware 2010 en spywaredoctor het ver*******ten. Het is allemaal heel makkelijk gegaan en zonder problemen. dus opgelost.

groeten
 
Heey,
Ik heb een vraagje. Die spyware doctor is het een betaald anti virus programma of kan je het als trial uitproberen ik heb namelijk ook last van Antivirus 2010 en ik ben ten einde raad...

Vriendelijke groet
 
hey,

ik heb hem gewoon van download.com gehaald. Daarna gaat hij scannen en vind hij vista antispyware 2010. Hierna wordt gevraagt om een activatie oid. Ik heb deze van youtube gehaald, daar wemelt het van de register accounts, en dat werkte. Ik zou het op die manier proberen.

groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan