movie maker film opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomosboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
Berichten
3
Hoi iedereen,

Ik heb een aantal filmpjes van youtube gedowload met KeepVid.com, en deze van mp4 naar wmv geconverteerd (met WinFF). Maar als ik nu mijn film in movie maker af heb gemaakt, krijg ik deze foutmelding : Kan de wizard film opslaan niet voltooien.

Windows Movie Maker kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie. Controleer of de originele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is. Probeer het vervolgens opnieuw.

Ik heb andere fora en ook deze doorgespit maar niets helpt. Ook heb ik het al op 2 verschillende pc's geprobeerd en de film opnieuw gemaakt maar niks helpt..
Kan iemand mij helpen? :confused:Ik gebruik windows xp.

gr Tim
 
Probeer eens zonder die film te bewerken, hem gelijk op te slaan.
Dus importeren, desnoods ietsje inkorten, en gelijk publiceren (opslaan).
Misschien dat je er te veel aan bewerkt hebt, dat hij er niets meer mee kan.

Werkt dit ook niet, converteer die originele Mp4 naar AVI, en kijk wat er dan gebeurd.
 
Ik heb namelijk een compilatie van filmpjes, in totaal 5. Als ik 1 filmpje erin zet kan ik hem gewoon opslaan maar met meer krijg ik deze foutmelding.
 
Nou als het niet meer werkt heb ik wel een tip voor je: Gebruik Camtasia studio's. Het kost wel wat maar als je h handig bent kun je er wel gratis aan komen:D Je kan er hele leuke dingen mee doen. Als je bijvoorbeeld dingen wilt vervagen, pijlen in je filmpje wilt maken en ook allerlei overgangen!
 
Die 5 filmpjes zijn waarsch. niet helemaal gelijk. Daar wil MM nog wel eens op hikken, Check dus dat bitrate, afmetingen en geluid gelijk zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan