Sony Vegas Pro 8 op youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

xMarii

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag.

Ik heb sinds gister het programma sony vegas pro 8 gedownload voor op mijn computer (gratis download voor 30 dagen)
Ik kan er al aardig mee omgaan alleen heb ik 1 probleem.
Want ik wil graag de filmpjes die ik gemaakt heb op youtube zetten. Maar ik denk dat de filmbestanden te groot zijn ofzo. Want youtube pakt hem niet :confused:

In het begin gaat ie gewoon laden, maar dan zegt ie ook al dat het 5 uren gaat duren. Wat al ontzettend lang is. Maar is ie een tijdje bezig dan geeft ie vervolgens nog eens een fout aan

Wie zou mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Liefs, Marion
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag.

Ik heb sinds gister het programma sony vegas pro 8 gedownload voor op mijn computer (gratis download voor 30 dagen)
Ik kan er al aardig mee omgaan alleen heb ik 1 probleem.
Want ik wil graag de filmpjes die ik gemaakt heb op youtube zetten. Maar ik denk dat de filmbestanden te groot zijn ofzo. Want youtube pakt hem niet :confused:

In het begin gaat ie gewoon laden, maar dan zegt ie ook al dat het 5 uren gaat duren. Wat al ontzettend lang is. Maar is ie een tijdje bezig dan geeft ie vervolgens nog eens een fout aan

Wie zou mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Liefs, Marion

Probeer eens een ander bestandstype of kwaliteit te kiezen :thumb:
:p ik had pas geleden een bestandstype gekozen en na 3 uur was het filmpje van 3 min 22GB geworden!
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens een ander bestandstype of kwaliteit te kiezen :thumb:
:p ik had pas geleden een bestandstype gekozen en na 3 uur was het filmpje van 3 min 22GB geworden!

Ja dat is wel een goed idee, alleen jammer dat de kwaliteit dan zo achteruit gaat :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan