gedownloade muziek doet t voor de helft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vitalic

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2010
Berichten
38
Hallo,

Zojuist heb ik een download binnengekregen met MP3 bestanden. Het is 1 torrent en bestaat uit ruim 100 mp3 bestanden. Maar 10 daarvan doen het. Als ik ga kijken wat het verschil is, dan zie ik dat bij bestanden die het wél doen, er informatie bij staat als je met je muis eroverheen beweegt.

Bij bestanden die het niet doen staat alleen weergegeven hoe groot het bestand is, en dat het MPEG 3 layer audio file is.

Hoe kan het dat die andere bestanden het niet doen?

- Ik speel mijn muziek af met Winamp.
- Torrent komt van Piratebay en ik gebruik uTorrent

bvd,
Roeland
 
oooh, ik zit net nog eens te kijken, maar die mp3 bestanden die het niet doen nemen geen ruimte in. Ik heb bijvoorbeeld 1 map waarbij staat dat het een lege map is. Als ik daarin ga kijken, staan al die bestandjes er die wel aangeven hoe groot het bestand is. Beetje vreemd.
 
Oohja, de reden dat ik dit vraag is dat ik het wel eens eerder heb gehad en dat het dus waarschijnlijk niet aan de torrent ligt.
 
@jackdefles
volg de link eens in je bericht.
lees dat eens en dan speciaal het stukje over warez.
 
Zoals ik al zei: het ligt waarschijnlijk niet aan de torrent, dus ik heb niks aan andere websites. Ik heb m gister opnieuw gedownload. Nu is de map 1,05GB groot (hoort 2,29 GB te zijn). De vorige keer had ik maar 220 MB ofzo. Ik heb voor mn gevoel wel gehad dat ie 2,29GB heeft gedownload, want t duurde opzich wel lang, en hij ging best snel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan