geen geluidsbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

stuc

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
42
beste mensen
na het opnieuw installeren van windows xp mis ik de groene geluidsbalk welke rechtsonder op het scherm altijd zichtbaar was,waar je de volume mee kon regelen in de taakbalk verscheen dan altijd zo'n luidsprekertje.
hoop dat ik het beetje duidelijk hebben kunnen zeggen zo:rolleyes:
weet iemand hier de oplossing voor,
bvb hartelijk dank
mvg
stuc
 
heb je geluk dat mijn xp pc nog aanstond :p


ga naar start> configuratie scherm>geluiden en audioapparaten

vink daar "pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen" aan :)


dat moet de oplossing zijn :D

prettig weekend nog verder

Groeten Mastermindzh
 
beste Mastermindzh

dat heb ik al gedaan,heb inderdaad dat luidsprekertje terug,maar niet de groene balk.
heb wel nog soundmanager erbij staan,heb die uitgeschakeld ,maar dat geeft ook niet het gewenste resultaat.
kan wel bij het luidsprekertje het volume aanvinken (aan/uit) maar het geluid blijft staan zoals de soundmanager aangeeft,maw het luidsprekertje werkt niet!

ondanks dit dank voor je reactie en ook prettig weekend toegewenst.
mvg
stuc
 
Moet ik eerlijk zijn ik snapte "groene balk" in je eerste post al niet en nu ook niet :)

ik ken vanuit xp toch echt geen groene balk :p

is dit niet van een programma geweest? een andere driver ofsow?

mischien een keer klikken met links op het luidsprekertje dat balkje is groen met grijs :D

dankuwel

Met vriendelijke groet Mastermindzh
 
daar kun je het volume mee regelen ,verschijnt rechtsonder net boven de taakbalk.
kan me niet herineren dat ik dit apart binnen gehaald heb:rolleyes:
Hebt u dat niet??
 
maar mag ik u eens vragen waar u het volume mee regeld??heeft u wel dat luidsprekertje ,maar daar kun je toch alleen maar het volume mee dempem/aanzetten??
 
maar mag ik u eens vragen waar u het volume mee regeld??heeft u wel dat luidsprekertje ,maar daar kun je toch alleen maar het volume mee dempem/aanzetten??

ik druk met linkermuisknop op het icoontje en dan zet ik zo het geluid harder of zachter

voor meer opties doe ik rechtermuisknop :)

en op mijn gewone pc (windows 7) gebruik ik de driver voor mijn geluidskaart
 
dan zal ik het toch naar alle waarschijnlijkheid elders van gedownload hebben:rolleyes::rolleyes:

maar goed mag ik u toch bedanken voor de genomen moeite en nogmaals prettig weekend wensen,oudoe
mvg
stuc
 
dan zal ik het toch naar alle waarschijnlijkheid elders van gedownload hebben:rolleyes::rolleyes:

maar goed mag ik u toch bedanken voor de genomen moeite en nogmaals prettig weekend wensen,oudoe
mvg
stuc

van hetzelfde :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan