mpg film loopt niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

rplush

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
9
Beste forumleden,

Ik heb een programma opgenomen met AC Ryan Playon DVR TV. Deze apparaat neemt het programma goed op en ik kan daarna het programma als een aaneengesloten geheel afspelen. Nu is mijn interne harde schijf vol en ik heb alle programma's geexporteerd naar een externe harde schijf. Ik wil nu met WD TV HD mediaplayer de opgenomen programma's afspelen. De AC Ryan Playon DVR TV maakt van de opgenomen programma's automatisch meerdere mpg bestandjes aan van maximaal 1 uur. Als ik deze bestandjes afspeel op WDTV HD lopen ze niet automatisch door naar het volgende bestandje waardoor ik een programma of film niet als een geheel kan bekijken. Weet iemand waarom dit bij AC Ryan Playon DVR TV wel kan en bij WD TV HD niet. Ik had vroeger een gewone SONY DVD Recorder waarmee ik via een rewritebel dvd video_ts bestanden overzette op een externe harde schijf. Dit gaf geen enkel probleem. Wie heeft een verklaring en een oplossing?
 
probeer voor de leesbaarheid af en toe eens op enter te drukken.

nu het probleem;
het eerste wat in mij opkomt is dat de wd een fat32 schijf heeft (de manier van formateren)
windows werkt met ntfs.
de maximale bestands grote van fat32 is 4 GB en misschien worden daarom de bestanden gesplitst.
 
Ik had ook een AC Ryan Playon DVR TV en had het zelfde probleem

Ik heb het als volgt opgelost: Je kunt de bestandjes wel weer aan elkaar plakken met freeware programma's die op internet te vinden zijn. Dit is wel veel werk. En het geeft geen geweldige kwaliteit. Ik heb om deze reden mijn AC Ryan Playon DVR TV weer verkocht. Nu heb ik een Panasonic DVD-recorder gekocht. Als de harde schijf hiervan vol is, brandt ik de programma's op een rewritable DVD naar een grote externe schijf. Via mijn computer zet ik de tv-programma's van de rewritable DVD's op een grote externe harde schijf en speel deze vob bestanden dan gewoon af met mijn WDTV HD speler. Dit geeft een super kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Topic is al meer dan een jaar oud dus reageren is niet neer wenselijk.
Derhalve een slotje erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan