Hoe maak je een DVD menu???

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanWin

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Berichten
28
Hallo experts,

Ik wil graag een DVD menu maken van 4/5 divx films (met .srt ondertitles), waarin je eventueel je eigen menu achtergronden kan maken. Ik heb DVD flick al geprobeerd maar dat vind ik niet handig omdat je uit maar een paar verschillende templates kan kiezen.

Bij vorbaat dank,
SanWin
 
Jeetje, is wel een hele brede vraag zo.

Er zijn legio programmas waarin je een menu kunt maken, waaronder ook windows dvd maker en nero (volledige versie) Bij beide en waarschijnlijk ook het programma dat je hebt geprobeerd, kan je kiezen uit tamplates of zelf iets in elkaar draaien.
 
Nee window DVD maker had ik nog niet geprobeerd

edit:
Maar als ik dan 2 films toevoeg is het al over de capaciteit heen. Kan je misschien wat van die andere programma's noemen
 
Laatst bewerkt:
Wederom een breede vraag. Je geeft ook niet aan of je nero hebt geprobeerd en of je nog in je vorge programma hebt gekeken naar de mogelijkheid om zelf een menu aan te maken ipv kiezen voor een template.

Jou dvd speler kan divx aan? Zo niet, zal je moeten omzetten naar normale dvd bestanden en ja die zijn veel groter.
 
Mijn DVD kan divx aan dus ik hoef het niet om te zetten het enige wat ik graag wil is een programma die een mooi menu kan maken waarbij je meerdere of eigen templates kan maken. Ik heb daar ook gekeken naar de opties tot eigen menu maken. En ik heb de Nero 9 trial geprobeerd, DVD flick, windows DVD maker.

MVG,
SanWin
 
Laatst bewerkt:
laat een prog als win dvd-maker het wegschrijven op de harde schijf (als dat kan bij deze),
en maak het daarna kleiner met een prog als dvd rebuilder.

ga er trouwens wel vanuit dat het beeld niet al te best zal zijn als je 4 of 5 films op één dvd5 propt.

je kan ook serieus aan de slag met dvdRemakePro om een menu te maken
(let op je kan met deze laatste geen avi in dvd veranderen, alleen een dvd verbouwen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan