cliché: gratis converteren naar ipod formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeon

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Berichten
143
Nou zoals ik al zeg, het gaat om een cliché, maar toch blijkt de vraag moeilijker als hij eruit ziet. Ik ben op zoek naar een GRATIS (dus geen trail versie) programma om .flv naar .mp4 te converteren. Iemand die een programma weet?

(ps: gratis is dus niet dat ik maar 60% kan converteren, of alleen de eerste 4 minuten, of maar 2 dagen het programma kan gebruiken, of dat soort grapjes die ik al tegen gekomen ben. Gratis=gratis. (als er uberhaupt zo'n gratis programma bestaat))
 
[irritatie-modus aan]Weet je wat pas cliché is?
1. Personen die niet op het forum zoeken, maar wel een oordeel klaar hebben.
2. Personen die gewoon aannemen dat alle tips die reeds geweest zijn trial-versies etc. betreffen én dat dat door de helpers er niet bij vermeld wordt.[irritatie-modus uit]

Dus je kunt hier kijken naar oplossingen. Format Factory staat genoemd, maar nog veel meer ook.

Tijs.
 
juist ja...

[verontwaardigings-modus aan] Vind je het heel gek met een forum waar 100.000den berichten op staan, dat ik die niet vinden kan? Daarnaast, ik had dus al gezocht (ook al op andere websites) Ik ben al een week bezig. [verontwaardigings-modus uit]

maar gelukkig heb ik dus nu het juiste programma. dus bedankt :thumb:
 
Dat je dat ene specifieke bericht niet kon vinden kan ik nog wat mee, maar als ik zoek op ipod via de ingebouwde zoekfunctie staan er hier op het forum weinig vragen (minder dan 1000), en je kunt makkelijk schiften welke vragen niet relevant zijn, omdat men hier op het forum (gelukkig) vrij duidelijke vragen stelt als het om iPod gaat.

Ok, genoeg geschreven. ;) Fijn dat je wat aan de de tips hebt gehad. :D

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan