X box draadloos verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

GWS

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
25
Al eerder dit onderwerp geplaatst helaas nog niet de complete oplossing verkregen ondanks nuttige wenken van diverse experts op dit gebied.
Mijn vraag is: Heb een Wire range extender gekocht en aangesloten op de 2de etage krijg wel een zwak signaal maar signaal is onvoldoende met goed te spelen op de X-box direct live op het internet.
Later deze aangesloten op de eerste etage en een set van twinset 200Mbps ingeplugd op de wire range extender, en het 2de setje ingeplugd op de 2de etage ook toen zwak signaal.:shocked:

Uiteindelijk, de wire range extender uitgeplugd en alleen 1 van de 2 twinset 200Mbps ingeplugd op de bestaande Thomson experia box, op de begane grond, en het tweede setje in het stopcontact op de tweede etage, wat uiteindelijk een redelijk resultaat gaf, alleen is de verbinding en het signaal nietoptimaal.:shocked:

Dus de wire less range extender is in principe overbodig geworden.:confused:..... of zijn er nog andere mogelijkhedenmet de wire range extender (300n) ... wie weet een betere oplossing voor een goed signaal.
In kort; Op de begane grond en 1ste etage geen probleem ... dus wie weet een oplossing .... zonder boren en draden trekken.....please advise??:):):):)
Al eerder begrepen dat de wireless extender geen signaal kan ontvangen en door kan sturen, dit kan, als ik het goed begrijp, alleen via een netwerkkabel....is er misschien iets in de handel welke wel het signaal van mijn experiabox kan ontvangen en versterkt kan door zenden naar de wireless extender????
Alvast dank voor de hulp ... MVG GWS.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan