Kan geen Internet verbinding krijgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GAMER 007

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Berichten
87
Ik ben dus verbonden met de modem maar niet met internet.
Mijn andere apparaten op die modem doen het gewoon wel!
Ik heb de modem gereset andere kabel,andere poort, alles geprobeerd!
Ik heb 3x 1 uur met belgacom aan de lijn geweest over mijn probleem en ze konden me niet verder helpen! al mijn ipv4 en ipv6 settings enzo zijn hoe ze horen automatisch dus.
Pingen via de cmd: ik heb 100% antwoord van 192.168.1.1
als ik ping met google is er niet bereikbaar!
Ik heb dus een Rampge Formula moederbord met dual gigabyt internet ik heb beide poorten geprobeerd en heb nu ook 1 uitgeschakeld in bios! nog NIETS!
Ik had wel al problemen sinds ik mijn draadloze netwerk kaart er heb uitgenomen (neen ik was toen NIET draadloos verbonden) als ik mijn computer dan opstarte kreeg ik geen internet vanalles geprobeerd en als ik van poort verwisselde in moederbord werkte het gewoon wel! en nu niets meer computer herstart modem herstart alles geprobeerd ! en laptop werkt gewoon wel draadloos..
Nog eens voor de duidelijkheid ik ben 100% verbonden met de router/modem maar niet met het internet! ik gebruik geen servers of andere apparaten buiten mijn computer en laptop. wie kan me AUB helpen?!
 
is er egt niemand dat me kan helpen ik heb de laatste drivers nu en nog niets... ik heb nu even weer verbinding (ik heb 2 kabels in iedere adaptor) dan werkte het nog niet
en heb dan verbindingsbrug gelegd zo in adaptor opties en het werkte! endan weer opnieuw opstarten (dag erna vandaag dus) werkte het terug niet en als ik de verbindingsbrug uitschakelde werkte het opeenswel... ik weet niet wat ik kan doen..!
 
Sluit één netwerk kabel aan geen 2 netwerk kabels aansluiten
ga naar configuratie scherm > systeem > tabblad hardware. verwijder de netwerk kaart(en) van je systeem. Herstart de pc en laat je besturing systeem de netwerk kaarten weer installeren > stel je netwerk opnieuw in via de wizard.

met een beetje geluk draait het weer
 
Ok zal ik eens proberen ik heb voorloopig terug geen problemen meer met de 2 netwerk kabels erin.. isdat oke dat ik die 2 kabels erin houd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan