Pc/Printer van andere netwerken bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webstarr

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
306
Hoi.

Ik heb een printer op en pc aangesloten en die printer gedeelt zodat ik kan printer van andere pc's.
Ook heb ik delen aanstaan zodat ik bestanden kan delen.
Alleen hoe kan ik vanaf een ander netwerk (Van een kameraadje) ook kunnen printen met de zelfde printer en/of de bestanden kunnen zien van mijn pc

Is dit mogelijk?
 
Hallo,

Hier is de eerste helpmijer die je probleem zag en gaat verhelpen. Nou is mijn vraag aan jou heb je mappen zoals Mijn Documenten gedeelt, of iets anders op de andere PC's moet je de printer zoeken en als standaart instellen en de PC aan hebben staan, en misschien wil ik weten welk OS je hebt want dan kan ik je verder helpen, Je kameraadje he dan zou ik opbeide PC's Logmein Hamachi installeren dan kan je op zijn PC de mappen zien en hij jouwe en dan even op google zoeken of je een progje kan vinden waar mee je kan printen veel succes

PS: Ik hoor het wel en zie het op mijn mail.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op de andee pc de volledige E schijf gedeelt,
En ik wou graag dat ik als ik bij een kameraadje wat aan het maken ben voor website, Heb gelijk kan over zetten op mijn PC zonder usb of andere dingen
 
Logmein Hamachi op PC zetten(beide) wordt dan een VPN gemaakt en de instellingen het zelfde, En even een netwerk je maken via het progammaatje. Maar zijn er nog vragen ik help je wel want zo kan het niet vanuit windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan