Bandbreedte verdelen bij een Zyxel P-2602HW-D1A

Status
Niet open voor verdere reacties.

psychokai

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Berichten
179
Hoi mensen,

We zitten in ons huis met meerdere mensen op het internet via de zyxel modem/router, er is er helaas 1 die het steeds verpest door alle bandbreedte weg te leechen.

We zijn al een keer wezen kijken bij hun maar konden geen bijzondere programma's ontdekken die zoveel bandbreedte weg slurpt maar toch als we hun kabel eruit trekken werkt alles als normaal.

We hadden afspraken maar die komt ie steeds niet na en we kunnen niet hun kabel eruit blijven trekken want dan zitten er nog 2 mensen daar zonder internet.

Nu heb ik in de router gekeken en deze heeft heel veel mogelijkheden, alleen zitten we zonder boekje dus ik vraag me af of het mogelijk is om hun poort minder bandbreedte toe te wijzen.

Graag hoor ik het van jullie want iedereen loopt gefrustreerd rond hier.
 
Ik heb hier ook een Zyxel modempje. Waarin de functie 'Bandwith management' heeft. Ik heb er zelf een kijkje ingenomen, en je kan per- ip een bepaalde snelheid instellen. Kan je daar wat mee?
 
ik ga even kijken, ik heb ook een idee waar het probleem nu ligt, ik heb in de logs gekeken en bij 1 van die jongens word ze computer continue aangevallen en dat zorgt denk ik voor de lag.

in de log staat continue attack bij zijn ip adress :S

trouwens van die bandbreedte moet je dan naar management-rule setup?
 
ik word knettergek van het internet nu, weet iemand wat ik hier allemaal moet invullen?ik weet alleen ze ip adres

sr.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan