Instabiel systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Skyline

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2007
Berichten
922
Hallo allemaal

Ik heb een probleem met mijn computer. Ik kan geen videobestanden bewerken met de programma's After Effects CS4 en Premiere Pro CS4 , beide van Adobe. Ook werkt het niet met Windows Live Movie Maker.

Mijn systeemspecs :
Moederbord
Gigabyte P55M-UD2
Processor
Intel i5 750
Geheugen
Team Elite DDR3 1333mhz
Harddisk(s)
Samsung SpinPoint F3 HD103SJ
Videokaart(en)
Sapphire Radeon HD5850
OS : Windows 7 ultimate 64bits

Ik vind het echt belachelijk dat ik niet eens een filmpje op een resolutie van 640*480 kan bewerken met Live Movie Maker :confused:

Alles werkt verder wel prima eigenlijk , gamen etc.
Hebben jullie een idee wat het kan zijn ?
Ik ga nu even proberen mijn K-Lite Codec Pack te herinstalleren.
 
Ja alles is goed geïnstalleerd enz.
Ik heb K-Lite weggegooid maar ik merk niet echt een duidelijk verschil.
Is er misschien een beter codecpack wat ik moet gebruiken of moet ik gewoon alle benodigde codecs zelf installeren ?
 
Om wat voor soort bestanden gaat het? Dit soort programma' s zijn niet om Divx en andere afspeelformaten te bewerken. Of, beter: die formaten zijn eigenlijk niet om te bewerken, vandaar dat er weinig support voor is in professionele montage- en bewerkingssoftware. Het beste kun je die formaten eerst omzetten naar DV-AVI of een andere codec waar je software beter mee werkt, maar omzetten zorgt voor kwaliteitsverlies.
 
Het is gewoon MPEG. Opgenomen met een Sony DCR-SR35E ( niet bepaald professioneel ). Als ik het omzet naar bv. AVI dan gaat het beter maar ook niet bepaald wat je zou verwachten van mijn computer. Overigens word het hele beeld verkleind als ik het met Xilisoft Video Converter doe , kent iemand een beter programma om dingen om te zetten met zo min mogelijk kwaliteitsverlies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan