Film afspelen op mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pitfire

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
145
Ik heb ene vraag en dat is of je ook films van je computer af kan spelen op je mp4 speler die met usb aansluiting in je computer zit. Dus zonder ze eerst te converteren en erop te zetten.
Gewoon je mp3 als je beeldscherm gebruiken zegmaar...

alvast bedankt :thumb:
 
Volgens mij gooi je een aantal dingen flink door elkaar, je hebt het over MP3 en MP4, MP3 zijn muziek bestanden en MP4 zijn film bestanden.
Bedoel je nu dat je MP4 films direct van af je computer via USB kabel op je MP3 speler kan afspelen, nee dat is dus niet mogelijk, je kan sowieso geen MP4 afspelen op een MP3 speler, maar films afspelen via de USB direct op een MP4 speler kan ook niet.
En waarom zou je dat willen, dan kan je die films net zo goed gelijk op je computerscherm kijken.

Als je films wilt afspelen op een goede mediaspeler, dan moet je de iPod touch nemen, die speelt films mooi af als je ze erop hebt gezet, kijk anders eens hier http://touchipod.forum2go.nl
 
Dit komt doordat ik mijn mp4 altijd nog gewoon mp3 noem maar er kunnen dus gewoon films enzo op.
En het zijn gewoon .avi films :thumb:
tjaa en al m'n vrienden hebben ipod touch, prachtig ding echt. Maar zo rijk ben ik niet ;)
 
Tja dan nog maar even doorsparen voor een iPod touch :thumb:
 
Dit komt doordat ik mijn mp4 altijd nog gewoon mp3 noem maar er kunnen dus gewoon films enzo op.
En het zijn gewoon .avi films :thumb:
tjaa en al m'n vrienden hebben ipod touch, prachtig ding echt. Maar zo rijk ben ik niet ;)

Wat voor mp4 heb je?
 
Dan kun je toch gewoon de filmpjes converteren en op je geheugenkaart zetten.
Prachtig apparaatje die Zen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan