Problemen met Muziek map !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rrhvholland

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Berichten
3
ik wordt er echt helemaal gek van,
eerst heb ik geen problemen met dit gehad maar laatst toen ik mijn computer opstarte en naar mijn muziek map ging was alle muziek automatisch in een aantal verschillende mappen verdeeld.
ik heb toen de mappen weer verwijdert en de muziek gewoon weer zelf verdeelt in mijn eigen mappen. maar nadat ik het weg had geklikt en de muziek map weer opende stond het gewoon precies hetzelfde. en dit is dat zon paar keer door gegaan.

ik heb ook een mijn muziek op een externe schijf gezet en daarna alles verwijdert van mijn laptop en opnieuw opgestart en muziek er weer opgezet en in mappen gezet enzo, maar ook hierna verdeeld hij nummers in verschilende mappen (artiesten)

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen :confused:
want ikzelf wordt er maar niet wijzer van !!

Groetjes !!
 
Maar ja als het in iTunes veranderd, dan veranderd het ook in die mappen.

Deze redenering klopt niet.
Bovendien moet je eens naar je 'taalgebruik' kijken .... 'd' en 't' en zo ....

Als je de mappenstructuur van de muziek, die in iTunes wordt gebruikt wilt wijzigen, moet je eigenlijk eerst iTunes verwijderen.
iTunes houdt er heel 'eigenzinnige' methoden op na om geÏmporteerde muziek steeds weer in dezelfde structuren om te zetten.
 
Jezus wad een seikert seg, een beetje op taalfouten gaan lopen letten :evil:
En die redenering klopt wel, want je schrijft het zelf ook!
 
Jezus wad (of bedoel je: wat?) een seikert (of bedoel je: zeikerd?) seg (of bedoel je: zeg?) , een beetje op taalfouten gaan lopen letten :evil:
En die redenering klopt wel, want je schrijft het zelf ook!

Ach, helemaal niks mis mee hoor, om af en toe eens attent gemaakt te worden op je taalgebruik. Het staat zo knullig?
 
Laatst bewerkt:
oke dat wist ik niet :eek:
maar ik ga even kijke :)

Hoi,
Ja, heel vervelend.
Ik heb een box van 10 cd's naar iTunes geript. En iTunes plaatst ze in maar liefst 3 verschillende mappen.
Zodra ik de cd's uit de medialijst van iTunes verwijder, de mappen met cd-tracks bij elkaar zet, en vervolgens weer importeer in iTunes, staan ze prompt weer op de 'verkeerde' plek.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of hier een oplossing voor is .....
 
Door in iTunes voorkeuren => geavanceerd => Werk map iTunes bij het vinkje uit te zetten, zou hij die mappen niet meer veranderen.

Het is dan handiger om zelf mappen per CD of artiest te maken en die dan te importeren.


P.S. Had je niet in de gaten dat ik die zin expres fout had geschreven ;-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan