Video's converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jobbes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Berichten
1.213
Hallo,

Ik ben bezig met een belangrijke film voor school, daarmee heb ik een deel in linux gemaakt en een deel in windows (in linux met pitivi en in windows met powerdirector). Nu rond ik de hele film af in powerdirector en liep ik tegen het probleem dat ik de linux filmpjes niet kon importeren, ik denk dat het komt omdat ik hem heb opgeslagen als avi maar het geluid ofzo als ogg vorbis, maar het is één flimpje, ik snap het zelf ook niet helemaal, maar ik wil eigenlijk gewoon dat ik de filmpjes kan importeren, hiervoor leek converteren mij de beste optie, welk programma is daar het beste en het moet al heel snel worden ingeleverd dus kan iemand mij alsjeblieft helpen :( . Ik blijf die person eeuwig dankbaar :D


Jobbes
 
Ik zou niet voor converten gaan, omdat je hiermee gegarandeerd kwaliteits verlies zult hebben.

Is er geen mogelijkheid om het gedeelte in Linux opnieuw te renderen als een RAW formaat met wave of pcm als geluidsformaat?
 
ik zou niet moeilijk doen gebruik gewoon formatfactory en het is zo gefixt

succes:thumb:
 
FormatFactory deed het niet goed dus heb ik anyvideo converter gebruikt dat werkt wel goed, heel erg bedankt in ieder geval :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan