Anti Glare Folie

Status
Niet open voor verdere reacties.

PorschefanRoel

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Berichten
38
Hallo iedereen,

Al sinds ik een laptop heb irriteer ik me eraan dat het scherm zo spiegeld.
Nou kwam ik laatst op internet iets tegen, genaamd Anti Glare Folie.
Dit zou ervoor moeten zorgen dat het scherm gewoon mat word, heeft iemand hier goede ervaringen mee?
En is het misschien ergens te verkrijgen voor een 17.3" laptopscherm.

Mvg,
Roel
 
Bij BTO is er folie te vinden voor 17" widescreen, over de precise maten zou je ze even moeten mailen.
 
Na Lang zoeken kwam ik op 4-launch ook iets tegen, nou vroeg ik me af of deze ook anti-glare is.
Dit zou fijn zijn, aangezien het een 17.3" is.
 
Die bij BTO zou ook geschikt moeten zijn aangezien het om een breedbeeld versie van de folie gaat, dat wilde ik nog even benadrukken.

De folie (Privacy screen) van 4Launch is er voor bedoeld om ongewenst meekijken te beperken. Als je deze folie gebruikt wordt de inkijk hoek van het scherm dusdanig geminimaliseerd dat als iemand naast je gaat staan hij/zij al weinig of niets meer ziet. De vraag is of je dat wilt.

Voor pure anti-glare zou ik contact opnemen met BTO en vragen om de specifieke maten van de folie. Anders is de folie van 4Launch een goede optie, is helaas wel 2x duurder.
 
Ik heb een mailtje verstuurd naar BTO, helaas is het niet het goede formaat.
Aangezien ik mijn laptop voor school gebruik, is het meestal zo dat we met z'n 2en achter de laptop zitten en zal het dus onhandig zijn als het zicht zo geminimaliseerd word.

Verder heb ik ook dit nog gevonden:
http://www.buyviewguard.com/en-us/1...Width-15.08"-x-Height-8.47"-16:9-Aspect-Ratio)

Voor zover ik zie heeft deze niet dat anti meekijk gedoe, en heeft deze wel die anti glare.
Is dit een goede overweging, helaas zijn de verzend kosten wel 10 euro, maarja.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er qua bescherming en kwaliteit op het oog goed uit. Maar de verzendkosten zijn iets hoger.
Als ik de verzendkosten opvraag voor naar Nederland komt er dit onder bij de checkout te staan:
Approximate Shipping Costs:
USPS First Class International: $22.86 (omgerekend €16,80)
USPS Priority International: $37.60
 
Nog ff 1 vraagjes, wat is het verschil tussen die 2 prijzen?
is die $22 in de VS en de $37,60 als hij naar Nederland verstuurd moet worden?

Alvast bedankt voor de snelle reacties.
 
Laatst bewerkt:
Nee de prijzen zijn allebei verzenden naar Nederland.

De priority variant is zoals priority al aangeeft een snellere verzending dan de gewone first class verzending. Van de pakjes die ik wel eens uit de VS heb gehaald duurt de first class verzending +- 2 weken, soms is het er sneller zal een beetje van de drukte afhangen.
 
Ok, dan denk ik dat ik die ga bestellen.
Want dan valt de prijs heel erg mee vind ik.

Hartelijk dank voor de snelle reacties en met vriendelijke groet,

Roel
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval veel hoop ik dat je anti-glare folie aan je verwachtingen voldoet, zou je het resultaat nog kunnen posten?
Wellicht dat ik dan nog wat heb aan jou website in de toekomst :D
 
is goed ;)

Hopelijk kan ik hem op 1 of andere manier bestellen, aangezien het vanuit het buitenland is :rolleyes:
 
Zo te zien kom je met een Visa/Mastercard een heel eind :thumb:
 
hmm ja dat ziet er een stuk beter uit. Nu begin ik te twijfelen of ik ook niet een 13,3" anti-glare voor mijn notebookje zal aanschaffen. :eek:
 
Het heeft ff tijd gekost, maar ik heb nu eindelijk een paypal account aangemaakt, zodat ik vanuit het buitenland kan bestellen.

Ik heb hem gekocht, wel via e-bay, maar precies hetzelfde folie, nu is het wachten totdat ik hem binnen heb.
 
Ja wachten op die controle centjes duurt even :D
Ben zeer benieuwd naar de folie. Zou je de tijd en zin hebben om een voor en na foto te maken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan