.MKV Bestand kijken op dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kermisfreakmike

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2010
Berichten
5
Hallo allemaal.

Ik heb vandaag een .mkv bestand gevonden, deze wil ik graag op de dvd speler bekijken. Hoe moet ik deze nu op de dvd branden?

Informatie over het bestand:
Kwaliteit 720P
Lengte 1 uur en 45 min
Grootte 1,5 gig

Nu heb ik gehoort omdat het een hd video is dat ik deze niet op de dvd kan kijken, klopt dit?

Alvast bedankt

Groeten Mike
 
Klopt mkv bestanden zijn meestal HD bestanden en er zijn maar heel weinig DVD spelers die dat af kunnen spelen!
De beste oplossing is een media speler, daarmee kun je alles afspelen op je TV, zoals HD films, foto's en muziek, hier kun je meer informatie vinden;

http://www.kieskeurig.nl/mediaspeler
 
Hallo allemaal.

Ik heb vandaag een .mkv bestand gevonden, deze wil ik graag op de dvd speler bekijken. Hoe moet ik deze nu op de dvd branden?

Informatie over het bestand:
Kwaliteit 720P
Lengte 1 uur en 45 min
Grootte 1,5 gig

Nu heb ik gehoort omdat het een hd video is dat ik deze niet op de dvd kan kijken, klopt dit?

Alvast bedankt

Groeten Mike


enne 1.5 GB.
ligt eraan na de conversie hoe groot het bestand(en) dan is/zijn.
Als het groter is dan 4.7 GB dan wel ja.

Byee VRC
 

Het is gelukt heb het als volgd gedaan:

Het bestand geconverteerd ( duurde 5 uur ) En toen met dvd video soft gebrand. Ik zit nu heerlijk de dvd te kijken. Vraag opgelost. Bedankt!
 
Is toch niet handig als je HD films wilt kijken om ze dan steeds te converteren naar een mindere kwaliteit en dan weer op een DVD te branden.
Ik kijk de mkv HD bestanden via de mediaspeler op m'n TV. :thumb:
 
Mijn computer beschikt niet over HD Ook op youtube kan ik geen hd kijken, en hoe ik mijn pc op de tv krijg weet ik niet...
 
Dat had ik hierboven toch beschreven dat je een mediaspeler op je TV kan aansluiten om (HD)films op je TV te kijken, deze mediaspelers kun je via kabel of draadloos aansluiten op je pc of je kan een USB stick of externe hardeschijf aansluiten op de mediaspeler.
 
Owja klopt, mijn excuses.

Ik heb alleen geen moderne tv, ik heb gewoon een beeldbuis van nokia. Kan dat daar ook op? En zo'n media speler, wat kosten die dingen ongeveer? En die zou je gewoon bij de dichts bijzijnde elektronica zaak kunnen kopen?
 
Ja je kan ze meestal ook aansluiten op een oudere TV met die rood, wit en gele tulp stekkertjes.
Mediaspelers kan je al krijgen vanaf ongeveer 90 euro, maar het ligt eraan wat je er allemaal mee wilt kunnen doen.
Hier staan er een aantal en kun je eens rustig lezen wat het is en kan;

http://www.kieskeurig.nl/mediaspeler :thumb:
 
Zo dat is een erg handig ding :) Ik zal eerst eens op marktplaats zoeken. Maar kan dat ook gewoon op goedkope tv gebruikt worden?
 
Pas op met Marktplaats, tweedehands zou ik zeker niet dit soort dingen kopen!
Je kan ook eens in de winkels gaan kijken, laatst had de Aldi een hele mooie voor maar 89 euro.
En zoals ik al schreef, kun je de meeste types met de rood, wit, gele tulp stekkertjes ook aansluiten op de meeste goedkope TV's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan