Internet Verbindingen opeens niet zichtbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
382
Hallo,
Ik heb een tijd met Draadloos internet gewerkt maar dat viel regelmatig weg, daarom wou ik eens met Draad proberen en toen opeens Waren al die ''LAN-VERBINDINGEN'' niet meer zichtbaar.

Als ik de kabel aan de computer sluit dat ziet dat lampje achter de computer wel dat die er in zit maar hij laat het niet zien op de computer zelf.

Kan iemand mij helpen alsjeblieft, ik zit nu al 4 weken zonder internet op een "Computer".
Alvast bedankt! :thumb:
 
Buig de kabel eens door op plekken die mogelijk in de knel hebben gezeten. Rommel ook wat met de kabel vlak bij de stekkertjes.
Als het niet aan kabel/stekkers ligt, kijk dan in Apparaatbeheer of je gele tekens ziet bij de netwerkkaart.
 
Het ligt niet aan de kabel, ik weet het 100% zeker, de kabel is goed maar kijk, normaal staat er toch Lan-Verbindingen bij netwerken ofzo, nou nu staat er niks. daarom kan ik de kabel ook niet aan zetten of tewel geen verbinding maken.

dennis
 
Laatst bewerkt:
Je hebt precies hetzelfde probleem waar ik mee zat met mijn Dell. Het lampje brandde wel van de lan verbinding. Als je naar systeem ga, hardware, apparaatbeheer en dan vraagtekens ziet staan bij netwerkadapters mis je drivers. Daar zit hem dan de kneep. Dan moet je op zoek gaan naar drivers of nog in je pc door hem te laten zoeken, of op de bijbehorende cdrom of op internet.

Zie je bij configuratie, netwerken nog "lanverbinding"? Dan is bovengenoemde situatie van pas. Er moet een lanverbinding in staan.

Werk je met een router dan moet je de oude verbindingen verwijderen en een nieuwe opzetten. Bij een modem geld hetzelfde maar op andere wijze. Soms is het zo opgelost als je de servicedienst van je provider belt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan