Ipod touch 8gb 2g of 3g?

Status
Niet open voor verdere reacties.

araz

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
357
Hoi,

Ik wil een ipod 8gb bestellen van de apple site, alleen is die nou 2G of 3G?
Want op sommige plekken lees ik dat het gewoon 2G is alleen dan goedkoper?

Ik wil het graag zeker weten;)
En al is het 3G, wat is het verschil?

Alvast bedankt:thumb:
 
Ik vermoed dat je bij apple gewoon de 3g (derde generatie) ipod koopt. lijkt me stug dat je een 2g (2e generatie) nog kan bestellen

de 3g is kleiner dan voorgangers, heeft een iets andere indeling van de toetsen kan de dock gebruiken, is compatible met USB2 en Firewire, heeft "On-the-Go"afspeellijsten en bovenal een kortere batterijduur
(bron: http://forums.ilounge.com/showpost.php?p=89054&postcount=4)
 
Hoi,

Bedankt voor je reactie:thumb:
Ik heb toch maar de 32GB versie genomen, altijd handig;)
 
Er bestaat geen iPod touch 8GB 3G. Apple verkoopt gewoon de 8GB 2G als 3G met alleen de nieuwe software versie 3 erop!

Wat wel nieuw is, is de 64GB-versie van de iPod. De 16GB-versie is hierbij komen te vervallen en hoewel de 8GB-versie nog wel blijft bestaan, kent deze de verbetering, die de 32GB- en 64GB-versie in de hardware wel kent, niet. De 8GB is dus eigenlijk gewoon een iPod touch 2G die Apple gewoon blijft verkopen. De 32GB- en 64GB-versies hebben een snelheidsupgrade gekregen (waarschijnlijk is de processor dezelfde als die van de iPhone 3GS, maar dit moet nog bevestigd worden - Apple claimt in ieder geval dat hij 50% sneller is) en ondersteunt nu ook OpenGL ES 2.0 voor betere graphics.



http://touchipod.forum2go.nl
 
Ik had nog even snel een vraagje. Ik heb hem dus besteld via de apple site en zie dit nu staan:


Verzonden naar:
Adres 09 Mrt 2010

Verwachte bezorgdatum:
10 Mrt 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)

Huidige bezorgstatus:
Bestelling verzonden 09 Mrt 2010

Ondertekend door:



Betekent het nu dat ik hem vandaag nog krijg of later?
 
Verwachtte bezorgdatum is morgen, hij is vandaag bij apple weggestuurd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan