Dell netwerkkaart drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

teekennapsnarf

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2010
Berichten
14
Vind ik een heel leuke Dell PC Optiplex GXM die de moeite waar is en dan gebeurd er dit.
Omdat er een melding van illegale software was en ik daar op vast liep heb ik de schijf geformatteerd en XP opnieuw geplaatst.
Maar met het formatteren is de driver of software voor de fast ethernet adapter foetsie.

Het is werkelijk geen doen om deze vanaf de USA site de juiste driver te downloaden én ook te plaatsen. In een dos situatie raak ik werkelijk de weg kwijt en handenvol werk lijdt tot niets.


Want als ik maar verbinding krijg met internet kan de pc zichzelf bij Dell van de juiste drivers en software voorzien.
Had ik de CD rom maar. Misschien dat Dell mij hier van kan voorzien na telefonisch contact maar de kans is klein wat ze geven al aan dat deze in de USA is verkocht en niet hier.

Is er buiten Dell om een andere mogelijkheid om de netwerkkaart zo te herstellen dat hij weer op internet kan? Het is best een vlotte fijne PC.

Daar heb ik een donatie voor over.....

Groetjes Frans
 
Laatst bewerkt:
Op een andere pc de driver bij dell downloaden op usb stick zetten en daarmee overzetten een idee?

Anders bij de producent van de netwerkkaart ophalen.
 
Laatst bewerkt:
Wat je zegt heb ik dus gedaan maar dit gaat niet goed omdat je er in omkomt. Juist die driver voor de kaart. Als ik die eenmaal heb geplaatst dan is het goed maar ik loop, met hulp, vast.

Ik ga morgen even bellen maar zoals ik zeg is deze uit USA en niet in Nederland verkocht en zo voorzie ik problemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er uit

Allereerst heb ik via help de gegevens van de PC bekeken en zag dat het de GX270 was en zo vond ik betere drivers. Drivers software binnen halen, openen in map en in de map de setup doen. Het zijn er twee bij niet draadloze netwerken en je moet de R66787 hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan