Vista moviemaker loopt vast bij coderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bless

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
7
Ja, ja,....leuk filmpje gemaakt en dan wil ik het branden op dvd met windows dvd maker en dan blijft het coderen hangen op 47,8 % ....geen meldingen verder helemaal niets.........Vorige week nog probleemloos een foto dvd kunnen branden met de dvd maker.
Schijfruimte genoeg, dus daar zit het niet in maar wat is het dan wel???
Ik heb al meerdere malen het opnieuw geprobeerd maar verder als 47,8 % gaat het coderen niet, zelfs niet als ik heeeeel geduldig ben ( 3 uur wachten voor een projectje van 37 minuten.....)
Tevens getracht dan maar te publiceren op de pc en vandaar uit te gaan branden maar ook hier loopt het project halverwege keer op keer vast.
Ik heb niet zo heel veel verstand van zaken maar maak al jaren zo probleemloos dvd's, wordt een beetje moedeloos.....Wie kan mij aan een oplossing helpen?
 
Brand hem met nero o.i.d. niet de standaard die erin zit/ is prut
 
Dat zit ook op mijn pc maar met nero ben ik niet echt bekend.... Hoe krijg ik het project dat ik in de moviemaker heb gemaakt naar nero toe?
 
Die optie zie ik niet in de moviemaker.....of moet dat niet zo? Moet het project ook niet eerst gecodeerd worden voordat ik hem ga branden of kan dat ook in nero?:confused:
Sorry maar ik ben een beginner in dit soort dingen..... hoop dat je me verder kan helpen!:eek:
 
Sorry voor het late reageren maar door prive omstandigheden geen tijd gehad....
Ik kreeg gisteren de tip om het virtueel geheugen aan te passen! Dat hielp wel voor een ander project dat ik had staan:thumb: Dit was een eenvoudig project zonder teksten en overgangen, gewoon rechtstreeks naar windows dvd maker en eerst nog hetzelfde probleem maar virtueel geheugen aangepast en NO PROBLEM
Echter een project waar tekst en overgangen in zitten blijft nog steeds bij het coderen "hangen".... Verder als 39.7 of 41, 8 procent komt het coderen niet.

Een screenshot.. kan ik die gewoon hier neerzettten of moet ik dat anders doen??? Ik heb dit nog nooit bij de hand gehad namelijk....:confused: Ik zal ook wel even in het reglement kijken......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan