Problemen met downloaden op mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

salma

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2010
Berichten
7
Ik heb een probleem met het downloaden van muziek op mijn mp3. Het lukt me maar niet. De muziek heb ik eerst vanaf internet als mp3 bestand gedownload op de computer met windows media player, daarna weet ik niet wat ik moet doen. Ik ben er al dagen mee bezig. Kan iemand mij punt voor punt informeren hoe ik dat moet doen? Alvast bedankt, Salma
 
wat is het probleem precies. wat voor melding enz..
en waarschijnlijk bedoel je gedownload muziek in mp3 formaat die je wilt zetten op je mp3 speler?
niet download op je mp3 :S
 
Met de Media Player MP3's downloaden vanaf internet is ook nieuw voor mij.
Vertel eens?
 
Ik kan niet veel vertellen want ik weet niet precies hoe het moet
 
Je zegt zelf dat je met de Media Player gedownload hebt, hoe heb je dat gedaan dan?
Dat gaat er al niet in bij mij namelijk.....
 
Het is inderdaad in mp3 formaat wat ik kan downloaden vanaf internet. Heb ik ook gedaan met de windows media player. Daarna weet ik niet wat ik verder moet doen het zal wel heel simpel zijn maar ik weet het gewoon niet. Ik ben zover dat ik de synchronisatielijst voor mijn mp3 speler kan samenstellen, maar ik kan de items niet naar de synchronisatielijst gesleept krijgen, bovendien geeft hij aan dat windows media player het geselecteerde item niet kan afspelen. Kan je mij informeren hoe ik het vanaf het begin moet doen Visha?
 
Ik heb de site waarvan ik wilde downloaden opgezocht, daar heb je de nummers die je kan downloaden staan met save erachter. Ik heb bv. bij de eerste op save gedrukt, dan komt de windows media player en speelt hij de muziek af. Sorry ik moet even de deur uit ben over een half uurtje terug en geef verder antwoord op vragen.
 
Je hebt op "openen" in plaats van "opslaan" gedrukt. Je moet op opslaan klikken. Vervolgens moet je naar de map gaan waar hij is opgeslagen, en het dan naar je mp3speler verplaatsen. Hoe dat laatste moet is afhankelijk van de mp3 speler die je hebt.
 
Daar ben ik weer. Ik heb dus op de te downloaden site op save gedrukt, de windows media player werd geopend en speelde het item af, daarna heb ik op de titel gedrukt met de rechtermuisknop en de keuze toevoegen aan aangeklikt en toegevoegd aan nieuwe afspeellijst, dat heb ik gedaan met alle items. Dus save, windows media player speelde het item af, afspelen gestopt en toegevoegd aan nieuwe afspeellijst. Wat ik daarna moet doen of dat ik het op deze manier goed doe weet ik niet.
 
Tot zo ver ik weet en dat zei ik al kan je niet downloaden met de media player. Wat jij doet is gewoon afspelen (streaming) en opslaan in de lijst maar niet het bestand zelf. Ik raad je aan gewoon een P2P programma zoals Frostwire te nemen en daarmee MP3's te downloaden. Dat gaat gewoon goed.
 
De software van mijn mp3 speler bevat ook een media manager kan ik daar niet mee downloaden?

En waarom komt windows media player automatisch naar boven als ik op save druk op de desbetreffende downloadsite?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee !
Waarom niet gewoon een P2P programma dan? Wel zo makkelijk.....

En waarom komt windows media player automatisch naar boven als ik op save druk op de desbetreffende downloadsite?

Is gekoppeld aan het bestandsformaat maar niet om te downloaden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan