ipod nano 5g probleem met albums

Status
Niet open voor verdere reacties.

basso wasso

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
22
Hallo allemaal,
Ik heb net de nieuwe ipod nano 5g gekocht en heb wat problemen mee. Het is niet mijn eerste ipod (eerste was ipod nano 1g).
Het probleem luid: Als ik van iTunes een album naar mijn ipod kopieer gaat het prima, de nummer volgen elkaar goed. Op iTunes als kijkt hoe ze in mijn ipod zijn ziet alles ok nummers volgen elkaar goed en het album word ook als 1 album gezien. Nou als ik mijn ipod los koppel en wil gaan luisteren sommige albums zijn nou verdeel in meerdere albums, nu bijna elk liedje is in een apart album (maar ze hebben allemaal de zelfde naam).
Ik heb op iTunes opgezocht als bij de liedje het album anders geschreven is of zo, of iets anders is, maar dat is niet zo en weet echt niet wat ik er aan kan doen, het is echt een heel vervelend probleem. Ik hoop dat hier iemand me kan helpen, ik zal heel erg dankbaar voor zijn.

groetjes
wasso
 
Laatst bewerkt:
Hoe staan je albums in je iTunes bibliotheek weergegeven en gesorteerd?

Weergave op "Coverflow" en sortering op "Album op artiest"?

Het is belangrijk te kijken welke ID3-tags de muziek heeft omdat iTunes daarop werkt.
Is het een album met meerdere artiesten dan dient het vinkje "Deel van verzameling" aan te staan bij elk nummer van dat album.

Verder helpt het soms om de album-artiest leeg te laten.
 
ja het is een album met meerdere artiesten.

Ik heb het vinkje "Deel van verzameling" aangezet en het probleem meteen opgelost. Echt super bedankt Tha Devil! :D :thumb:

Jammer dat iTunes nou zo ingewikkeld is, iTunes 6 vond ik veel fijner.

groetjes
wasso
 
Kwestie van wennen, toen ik het eenmaal door had vond ik het een super programma.

Helemaal in combinatie met slimme afspeellijsten
 
nog een vraagje tha devil, ken jij een goed programma om van avi, mpeg, enzo mp4 van te maken voor de ipod?

la vast bedankt.

groetjes
wasso
 
Helaas zo'n programma ken ik niet omdat ik ze zelf niet gebruik :)
 
Bedankt! had hetzelfde probleem met mijn nano. het gekke is dat als ik hem met een ipod touch synchroniseer dat die dat probleem niet had
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan