Film branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

thompieboy

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
103
Ik heb een film gedownload, ik heb ondertitels er aan toegevoegt, het staat tussen mij documenten als filmfragment. die je op mediaplayer af kan spelen. kan je zo'n film branden op dvd? en wat is een filmfragment? (ISO , wmp ,...)
 
Een ISO is te branden met Nero.
Maar als de mappen structuur in de ISO niet klopt, zal je de film niet af kunnen spelen.
In dat geval de ISO eerst uitpakken en daarna branden met bijvoorbeeld Nero door te kiezen voor DVD en dan video maken.
 
Ik heb een film gedownload, ik heb ondertitels er aan toegevoegt, het staat tussen mij documenten als filmfragment. die je op mediaplayer af kan spelen. kan je zo'n film branden op dvd? en wat is een filmfragment? (ISO , wmp ,...)

Misschien handig om te vermelden wát je hebt gedownload / welk soort bestand en hoe dat bestand heet (achter het puntje)?
 
het is the day after tommorow. het is een videofragment.(avi) en is 802 mb het staat gewoon als een videofragment tussen mijn documenten en je kan het op wmp afspelen.
 
Ok, nu is het helder wat je hebt en wat je wilt.

Met (bijvoorbeeld) Nero Vison Express zet je een .avi om naar DVD files. Houd daarbij in de gaten dat je weer een geheel ander programma / programma's nodig hebt om de ondertiteling toe te voegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan