dvd-rw afspelen op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anaheim

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
8
Hey iedereen,

Ik zit met het volgende probleem.
Ik moet een aantal vhs-videobanden overzetten op dvd.
Nu heb ik een video/dvd-recorder in 1.Het probleem daarmee is dat de dvd recorder geen nieuwe dvd's meer wil formatteren.Laatst een aantal nieuwe dvd-rw gekocht en die doen het dus opeens niet omdat hij deze niet formatteert (het zijn precies dezelfde als die ik al had)
Nu heb ik zelf nog maar 2 dvd's waar ik op kan opnemen, deze zijn al enkele jaren in gebruik.

Nu was het idee om ze via m'n laptop te kopieren, door ze eerst op een dvd-rw te branden en die daarna op mn harde schijf te zetten.
Nu heb ik 1 film enige tijd geleden al gebrand ook op dvd-rw, maar als ik deze in m'n laptop doe dan worden de bestanden die erop staan niet gevonden:confused: .
Als ik naar 'mijn computer' ga en ik "open" de dvd-speler geeft hij geen bestanden weer, terwijl deze er wel degelijk opstaan.
Nu las ik al dat je de dvd moet 'afsluiten', maar het is de bedoeling om na het kopieren de dvd's weer her te gebruiken.En na het 'afsluiten' kun je ze dus niet meer gebruiken.

Wie o wie weet hier een oplossing voor?
 
Nu las ik al dat je de dvd moet 'afsluiten', maar het is de bedoeling om na het kopieren de dvd's weer her te gebruiken.En na het 'afsluiten' kun je ze dus niet meer gebruiken.

Wie o wie weet hier een oplossing voor?

Als je een dvdopname van een harddiskrecorder ergens ander moet kunnen afspelen moeten deze specifiek met deze recorder worden afgesloten.

Is het een RW dan kan deze altijd opnieuw worden geformatteerd voor hergebruik. Ook al is deze na een sessie afgesloten.

Suc6:thumb:
 
Dan heb ik er dus niets aan aangezien mijn dvd-recorder dus geen dvd's meer formatteerd.

In ieder geval badankt voor je antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan