Verwijderen muziek van MP3 lukt niet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

nanipe

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2006
Berichten
103
Hallo,

Ik heb een MP3 speler (geen idee welk merk, want dat staat er niet op) en nu wilde ik nieuwe muziek erop zetten en dus de oude verwijderen.
Maar het verwijderen wil maar niet lukken. Het lijkt alsof hij het doet, maar als ik dan weer de MP3 selecteer staan er vrolijk weer alle liedjes op.....
Naar software heb ik ook al gezocht, maar is een beetje moeilijk daar ik het merk niet weet. Wie kan mij helpen, alvast bedankt,

Groetjes Nancy
 
Hallo,

Zit er misschien toevallig een lock-functie op je mp3 speler?

Als dit aanstaat kun je geen toetsen indrukken wanneer je dit niet wilt.
En daardoor kun je dus ook geen mp3's op je mp3-speler zetten en ook niet verwijderen.
 
Hallo,

Zit er misschien toevallig een lock-functie op je mp3 speler?

Als dit aanstaat kun je geen toetsen indrukken wanneer je dit niet wilt.
En daardoor kun je dus ook geen mp3's op je mp3-speler zetten en ook niet verwijderen.

Nee, er zit geen lock-functie op.
 
Hallo,

Ik heb een MP3 speler (geen idee welk merk, want dat staat er niet op) en nu wilde ik nieuwe muziek erop zetten en dus de oude verwijderen.
Maar het verwijderen wil maar niet lukken. Het lijkt alsof hij het doet, maar als ik dan weer de MP3 selecteer staan er vrolijk weer alle liedjes op.....
Naar software heb ik ook al gezocht, maar is een beetje moeilijk daar ik het merk niet weet. Wie kan mij helpen, alvast bedankt,

Groetjes Nancy

Ik heb uit pure wanhoop het hele ding maar geformateerd en daarna werkte het weer.
Bedankt voor de moeite,

Groetjes Nancy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan