Kapotte Ipod-Touch.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dr8ster man

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
7
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, kan iemand mij helpen?
Mijn Ipod-touch 16gb werkt niet meer goed, daarmee bedoel ik de oordopjes.
Het linker ordopje stoort in de vorm dat het uitvalt soms lang, soms kort mar soms ook heel snel achter elkaar. :mad:. het ligt niet aan de oordopjes dat heb ik namelijk al geprobeert.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?????.

P.S. Weet iemand toevallig ook of je kan zien dat mijn ipod gejailbroken en daarna weer herstelt is?
 
jep, maar met die oordopjes heb ik het zelfde probleem.
en de oordopjes die ik altijd gebruik doen het op mijn laptop wel gewoon goed. (ook al hoop ik soms dat dat niet zo was want dan lag het gewoon aan de oordopjes)
 
Ik ben bang dat dan de ingang op je iPod stuk is, dus moet terug naar de winkel of een Apple Store of iCentre of Apple even bellen (0800 0200 570) om te kijken of ze 'm nog kunnen repareren.
 
Bedankt, ik denk dat ik hem dan gewoon opstuur naar apple, maar weet meet jij toevallig ook of je kan zien dat mijn ipod gejailbreakt is geweest?
 
Had je 'm gejailbreaked dan, dat is niet slim, want dan vervalt je garantie.
 
Helaas heb ik dat wel gedaan ja, ik had toen alleen niet gedacht dat hij zo snel (na een halfjaar) al niet meer goed zou werken. Maar als je hem dan weer herstelt dan heb je die garantie toch juist weer terug? want apple weet niet dat je hem gejailbroken hebt. Toch?
 
Dat is het nou juist, dat herstellen schijnt niet altijd goed te lukken en bij Apple kunnen ze toch op de een of andere manier zien dat hij was gejailbreaked.
 
Als je herstellen hebt gedaan en hij doet het verder weer goed en er staan geen programma's meer op die met Jailbreak te maken hebben dan is het goed.
Alleen je garantie vervalt en moet je dus zelf de eventuele kosten van een reparatie betalen als ze kunnen zien dat hij is gejailbreaked.
 
oké, en ik neem aan dat die reparatie heel erg duur gaat worden.
Weet jij toevallig ook een alternatief om hem te laten repareren??
 
Tja geen idee wat het kost, bel Apple eens op en vertel je probleem en vraag wat dat gaat kosten.
Als het meer dan 50 euro is zou ik het niet doen, want het is al een ouder model wat je hebt en dan kan je beter even sparen en een nieuwe 3G kopen!
 
Bedankt voor de tip en alle hulp, je hebt me wel aan het denken gezet wat ik ga doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan