mp3 op eigen volgorde op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeker112

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
17
Ik heb een verzameling mp3's die ik op een cd wil branden voor een cd-speler die mp3 ondersteunt.
Voor de netheid van het display van de speler wil ik de titels niet voorzien van een nummering.
Wil ze echt willekeurig op een cd hebben,dus ook niet in alfabetische volgorde.
Heb me in een m3u playlist verdiept maar daarbij kwam ík er niet uit.(misschien onkunde).
Schijnt met nero te kunnen maar googlen heeft me ook niet verder geholpen.
Wie kan me helpen??
 
Nou, met de meeste CD-brandprogramma's kun je de liedjes verplaatsen, ik denk zelfs met bijna alle.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoe dan?
als ik een map open en de mp3's selecteer om ze toe te voegen zet hij ze toch in
een bepaalde volgorde neer. alfabetisch,soort of grootte.
als ik ze heb toegevoegd kan ik ze niet meer wisselen.
 
@Fab300,

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.
 
Beetje karige uitleg.
Begrijp me goed,ik vind het fijn dat er behulpzame mensen zijn maar dit komt op me over als 'hoe moet ik vliegen' en dan horen,trek aan de stuurknuppel.
 
Beetje karige uitleg.
Begrijp me goed,ik vind het fijn dat er behulpzame mensen zijn maar dit komt op me over als 'hoe moet ik vliegen' en dan horen,trek aan de stuurknuppel.

Ja srry maar je kan Nero Burning ROM downloaden, daarmee kan je volgens mij de volgorde bepalen. (Ik kan je nu geen link geven of verdere uitleg over Nero). Je kan ook andere programmas proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan