applicaties laden niet, iPod touch 32GB 3e gen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JobNij

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Berichten
190
Hallo allemaal,

Eens in de zoveel tijd heb ik een probleem met mijn iPod. Elke keer als dat probleem zich voordoet kan ik een aantal applicaties niet laden. Als ik een applicatie op wil starten, krijg ik voor nog geen halve seconde de applicatie te zien, en dan wordt hij automatisch weer uitgeschakeld. Soms heb ik dat probleem ook terwijl ik een spel aan het spelen ben. Dan ben ik bezig, en ineens wordt de boel afgesloten. Het probleem is (tot nu toe) op te lossen door de applicaties opnieuw te installeren, maar dat ben ik nu een beetje zat.
Weet iemand of er een andere mogelijkheid is dan de applicaties opnieuw te downloaden en te installeren? (het gaat tot nu toe gelukkig alleen nog maar om gratis applicaties, want ik heb geen zin om weer geld te gaan betalen voor applicaties die ik braaf gekocht heb...)
EDIT: hij is gejailbreaked

Ik hoop dat hier een goed antwoord voor is!

Alvast Bedankt!
Job
 
Laatst bewerkt:
Net geprobeerd, jammer genoeg geen resultaat... (behalve dat mijn hele 'opstelling' met apps weg is, en dat alles weer op alfabetische volgorde staat, ipv een 'opstelling' die ik zelf snapte...)
 
Heb je wel die nieuwste update op je iPod touch?
Als je 'm aansluit in iTunes en dan het tabblad Samenvatting zie je een update button, klik daar op om 'm te updaten naar versie 3.1.3

Programma's kun je opnieuw downloaden, ook gekochte als je inlogt via je eigen account.

Anders moet je Herstellen via iTunes proberen.
 
Wij hebben ook weleens dat een programma vastloopt of eruit springt.
Meestal na enkele dagen komt er dan een update van het programma en werkt alles weer.

Het toestel is nog steeds in originele toestand.
 
@hereistom: Ik update 'm liever (nog) niet (je snapt waarschijnlijk wel waarom...)
en herstellen is wat mij betreft niet zo'n goede optie, want tegen de tijd dat al mijn programma's en al mijn muziek er weer op is gezet, heb ik alle kappotte apps al weer tien keer opnieuw kunnen downloaden...
Weet jij nog andere mogelijkheden?
EDIT: ik heb laatst nog hersteld, maar de problemen zijn toch weer teruggekeerd, dus herstellen lijkt geen oplossing te geven.

@jedi: waarschijnlijk zit het probleem niet in de apps, aangezien van de ene op de andere dag meerdere applicaties niet meer werken lijkt het me stug dat het probleem in de apps zit.
 
Laatst bewerkt:
Als je 'm niet wilt updaten omdat je 'm hebt gejailbreaked, dan ligt daar dus je probleem!
Het is algemeen bekend dat Jailbreak veel problemen geeft waaronder deze dus!
 
Ok, je hebt gelijk... Ik was alleen benieuwd of er een oplossing was voor het probleem, en ik heb eigenlijk helemaal niet gedacht aan het feit dat het probleem ook in de jailbreak kon zitten... Maar je hoeft niet helemaal boos op me te worden, want ik gebruik de jailbreak vooral om zogenaamde 'cash cows' te maken (accounts die heel veel geld geven als je ze aanvalt), door middel van de UDID faker. En de jailbreak biedt nog steeds (voor mij) meer voordelen dan nadelen.
 
Ik ben niet boos, maar is wel handig als je had vermeld dat hij gejailbreaked is. ;)
Jailbreak is illegaal, geeft dus veel problemen en ook je garantie vervalt, vandaar :thumb:
 
Je hebt helemaal gelijk... Ik zal ff m'n eerste berichtje editten. Zijn er andere mogelijkheden behalve dat het aan de jailbreak ligt?
 
Ik heb 'm niet gejailbreaked en heb er geen last van met bijna 100 apps, dus lijkt het erop dat het toch daar aanligt.
 
Ok, jammer... Heel erg bedankt voor de moeite!!!
Heb je misschien ook een antwoord op mijn andere iPod Touch vraag?? ('push notificaties doen het niet', volgens mij)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan