Vaag Portforward probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

denjer

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2009
Berichten
11
Goedenavond Helpmij,

Na veel dingen uitzoeken kon ik eindelijk mijn port openen. Ik heb vroeger al veel problemen met dit gehad en was toen goed geholpen hier. 1 vaag ding mijn ip is verandert naar een andere isp terwijl ik daar geen router van heb:S Dus ik heb een test gedaan of die poort open staat en de TCP is nu open maar de UDP is gesloten maar wil ze juist allebij open hebben

Als iemand hier meer van weet zeg het me dan alstublieft

Mvg,

Jeroen
 
Je IP verandert regelmatig dat is thans mijn ervaring bij UPC.
Interne IP-adressen wijs je zelf toe of worden uitgedeeld door de DHCP in de router.

Om je te kunnen helpen graag het model router en modem.
 
Je IP verandert regelmatig dat is thans mijn ervaring bij UPC.
Interne IP-adressen wijs je zelf toe of worden uitgedeeld door de DHCP in de router.

Om je te kunnen helpen graag het model router en modem.

Ik heb eigenlijk 2 routers

1 Sitecom en een Speedtouch maar alles ging goed de udp en tcp port ware forwarded tot mijn ip veranderede :(
 
Ja dat is logisch dat het dan niet meer werkt, aangezien de open poorten normaal gelden voor 1 IP.
Maar heb je de poorten open op je interne IP (192.168.x.x) of je externe IP?
Anders is het een kwestie van de pc's een vast intern IP geven, zo heb ik dat bij mij ook gedaan.

Afbeelding van een PortForward regel in mijn D-link router
smxcnk.png
 
Laatst bewerkt:
Je zal in je router kunnen door het ip nummer 192.168.1.1 denk ik van de speedtouch kijk ook eens even op www.portforward.com en zoek daar je routers. Daar word precies uitgelegd hoe je het kan veranderen.
 
Ja TCP port is forwarded alleen me udp port die wil gewoon niet open gaan vind het echt raar:S
 
Kan je anders een screenshot maken van jouw instellingen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan