usb van mp3 word niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertje21

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Berichten
49
Hallo
Voor mijn kleinzoon heb ik een mini mp3 gekocht op de zwarte markt beverwijk.hij is van het merk ROVEmaar als ik hem wil aansluiten op mijn computer dan herkend mijn computer de usb niet.Ik heb alles gedaan wat ik moest doen via apparaatbeheer maar niets werkt.
ook heb ik overal al naar drivers gezocht maar kan niets vinden. ik heb ook al gezocht naar een homepage maar tot nu toe zonder resultaat. Ik heb op mijn gewone computer een xp besturing en op de laptop heb ik vista, op allebei dus hetzelfde probleem, op alle usb poorten.Er zou ook een usb flash disk in zitten maar dat zat er niet bij en ook daar heb ik naar gezocht maar kom er niet uit. Kan iemand me helpen want ik zou graag dat spelertje vol muziek zetten als ik het cadeau doe, maar kan het zo ook niet geven.
Groeten Geertje
 
Als er geen usb flash disk inzit, valt er ook niks te herkennen door Windows....
 
Vaak staan er op nieuwere mp3 spelers nog wel eens instellingen op die de detectie van de usb stick tegenhouden. Je kunt eventueel even rondneuzen in het optie menu van de speler om te kijken of je de schijf ergens kunt instellen als USB stick ipv een Mediaplayer/Mp3speler. (dit had ik in ieder geval met mijn telefoon)
 
ik denk dat je beter even kunt kijken bij:
configuratiescherm,systeembeheer,computerbeheer,apparaten beheer en daar kijken waar hij staat en dan kijken of er nieuwe update's zijn of dat deze wel goed geinstalleerd is
 
Ik heb dus dat allemaal al gedaan, via apparaatbeheer, maar die kan ook niets vinden en op de mp3 player kan ik niets vinden wat betreft opmzetten
hopelijk weet iemand anders nog raad.....:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan