Samsung yp-s3 hoe filmpjes op zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper199739

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
269
Hallo,
ik heb al een tijdje een samsung mp4 speler maar, het lukt niet om er een filmpje op af te spelen. Er staat op verpakking dat de speler mpeg-4 file ondersteunt ook wel mp4 file genoemd. Als ik een filmpje op de speler probeer af te spelen geeft deze aan dat het bestand niet wordt ondersteund. Enig idee waarom dit niet lukt?

Groetjes, jasper199739
 
Niemand een idee? Ik heb de nieuwste firmware ook al er opstaan.
 
Laatst bewerkt:
hoi,
teneerste bedankt. Als ik een van die gedownloade filmpjes wil converteren naar mp4 dan zegt
dat programmatje (handbreak) dat die file al bestaat dus m.a.w. dat het al een mp4 file is. Ik heb hier even een screenshotje van gemaakt:http://nl.tinypic.com/r/2q1thex/5

Groetjes, jasper199739.
 
Je moet 'm ook even in een andere map opslaan als je gaat converteren.
 
Ik heb hem gecoverteerd met handbrake maar als ik een filmpje naar mijn mp4 kopieër en dan
probeer af te spelen krijg ik de melding: bestandtype wordt niet ondersteund.
Toen ik de mp4 speler kocht stond er al wel een filmpje op en dat speelde die wel af, dat filmpje was van het bestandstype Svi. Misschien kan het filmpje daar eens naar proberen te
converteren?
 
Heb je er geen software bijgekregen toen je 'm kocht om de filmpjes te converteren?
Svi is een vreemd bestandstype waar ik nog nooit van gehoord heb :confused:
Breng 'm anders terug of ruil 'm om voor een iPod touch, die mp4 speler speelt alles af en je kan er ook nog mee internetten :thumb:

32gb_ipod_touch.jpg




http://touchipod.forum2go.nl
 
hoi,
dat afspelen van die filmpjes zou gewoon moeten kunnen dus inruilen lijkt mij eigelijk geen optie. Dat van die software is een goeie:thumb: ik zal eens kijken.
Als het niet lukt zal ik eens contact op proberen te nemen met de samsung klantenservice, misschien kunnen die mij verder helpen.
In ieder geval bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan