Storing op klank met videospin

Status
Niet open voor verdere reacties.

solange

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
68
Hallo,

Ik heb gisteren de gratis versie gedownload van Videospin. Na het toevoegen van enkele clips, alsook audio (werkte perfect) heb ik in de sectie 'film maken' gekozen voor avi bestand.
Bij het bekijken/beluisteren van deze file zat er een enorme storing op de klank. Ook na het sluiten van het programma had ik via andere kanalen (youtube bijvoorbeeld) ook nog die storing. Ik dacht dus eerst dat er iets mis was met mijn audio kaart. Computer terug opgestart en storing weg. Tot ik terug via videospin een file liet afspelen. Storing weer terug. Computer herstarten is daarna de enige mogelijkheid om via andere kanalen normale klank te hebben.
Ik heb iets gelezen over de codecs, maar ken daar weinig van. Bovendien stond er bij de download versie dat je twee weken gratis daarover kan beschikken. Kan dit dus de oorzaak zijn ? Of iets anders ?

Graag jullie hulp en tips,
groetjes,
Solange
 
Even een kleine update :
Heb vanavond de codec-activatie code aangekocht en geïnstalleerd. Probleem blijft zich voordoen.
Dus, bij werken in Pinnacle Videospin krijg ik na een tijdje problemen met de audio. Bij het afsluiten van het programma blijft het probleem zich voortdoen in andere geluidsbronnen, tot ik de computer weer opstart.

Graag van iemand hulp want ik heb echt geen idee wat de oorzaak is.:confused:

Alvast bedankt !
groetjes,
solange
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan