live CD zonder gaten tussen de nummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkQ

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Berichten
311
Ik download veel live concerten maar kan ze niet op een cd krijgen zonder die gaten tussen de nummers en dat is vreselijk storend..

Normaal gebruik ik Jet Audio full retail om een muziek cd te branden , en hoewel die een functie heeft om de gaten 0 seconden te laten duren blijft er toch een stilte gat tussen de nummers bovendien gooit het de volgorde door elkaar hoewel ik de nummers stuk voor stuk in de lijst zet zo kun je de intro dus midden op de cd krijgen ...

Wie kan mij een programma aanraden wat :
(1) simpel in gebruik is ( ik snap niks van bijvoorbeeld Winamp daarom gebruik ik ook Jet Audio )
(2) niet in de volgorde rommelt (zoals op alfabetische volgorde zetten)
(3) de nummers zonder die stiltes tegen elkaar zet ? ..
 
Ik doe dat altijd gewoon met Nero en gaan gaten hoor,kwestie van 1 vinkje zetten.
 
Ik doe dat altijd gewoon met Nero en gaan gaten hoor,kwestie van 1 vinkje zetten.

kun je dan ook aanvinken dat ie de volgorde met rust moet laten ?
in nero 6.11 (die gebruik ik omdat die latere versies er te veel overbodige troep in hebben) moet ik de tracks altijd hernoemen in track a,b,c,d enz om tevoorkomen dat ze op alfabetische volgorde komen en dus door elkaar heen ..
Dat kan natuurlijk ook aan Windows liggen dat die het op alfabetische volgorde gaat zetten ..
Met een verzameling van losse nummers is het ook niet erg maar in een live-concert is het een verschrikking
 
Als je in 1 keer je bestanden vanuit bijvoorbeeld een map kopieert laat hij ze met rust.
Mocht op de één of andere manier de boel toch niet zo staan als jij wil dan kan je alles op de juiste plaats slepen. Zo gebeurt !!
 
Als je in 1 keer je bestanden vanuit bijvoorbeeld een map kopieert laat hij ze met rust.
Mocht op de één of andere manier de boel toch niet zo staan als jij wil dan kan je alles op de juiste plaats slepen. Zo gebeurt !!

In het "brandlijstje" staat alles wel op z'n plaats maar op de CD niet .. en zoals ik zeg met een CD met losse nummers merk je dat niet maar met een live concert (dat aaneengesloten hoort te zijn) lijkt het nergens op..

Ik heb alles geprobeerd , ook alles in één keer slepen maar elke keer is het een bende en staan nummers door elkaar heen er zal toch vast wel een programmaatje bestaan waarbij dit niet gebeurt ??

Programma's die niet werken zoals ik wil Jetaudio, Nero, Adaptec/Roxio, Windows Media Player en Alcohol"zoveel"%

Het heeft me nog meer CD's gekost :(
het enige programma tot nu toe die de volgorde met rust laat is Sonic"RecordNow" maar daarbij kun je dat gat niet weghalen ...

O ja , ik draai met windows XP professional Performance edition (een torrent versie waar alle overbodige troep is uit gehaald en die minimaal processor en geheugen gebruik heeft tegen maximale prestaties.. en daar heb ik eigelijk nog geen problemem mee gehad ..
 
Nou, schiet mij maar lek want bij mij komen de nummers er precies zo op als dat ik ze selecteer. En ook ik brand wel eens live concerten en zonder gaten.....er gaat dus iets fout of je doet iets fout maar dat kan ik zo ook niet zien helaas.
 
Nou, schiet mij maar lek want bij mij komen de nummers er precies zo op als dat ik ze selecteer. En ook ik brand wel eens live concerten en zonder gaten.....er gaat dus iets fout of je doet iets fout maar dat kan ik zo ook niet zien helaas.

Ik twijfel nu aan de bron van de bestanden , oftewel de uploader..
Een kennis van me is het ook goed gelukt met het zelfde programma, zelfde windows .. ook een torrent..
Het gaat om de live CD Nickelback "live at Sturgis"
En ik merk dat er stukjes missen uit de registratie , het zijn alleen de songs en totaal niets van de openings babbel van Chad Kroeger tegen de meisjes die hun tshirt optillen "Ladies you look wonderfiull" en het praatje over de rondvliegende helicopter die ook filmt voor de DVD missen er helemaal uit..
Ik denk nu dat die uploader er in heeft zitten editen ..

Ik ga een andere zoeken an laat het hier nog wel weten hoe het afloopt ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan