bestanden overzetten zonder netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik zit met het volgende

Ik heb nu een windows 7 pc en nog een 'oude' met xp en een nog oudere. Ik wil bestanden, zoals ook emailadressen en berichten van de een naar de andere overhevelen.

Nu kan dat volgens mij alleen door de nieuwe pc los te koppelen, de oude te bevestigen en dan te mailen, snel uitzetten en nieuwe opstarten.
Heel omslachtig.

Het gaat me vooral om mailadressen berichten en foto's.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Hoe maak je een netwerk of hoe kan ik meerdere pc's aansluiten op één verbinding? Ik werk nl niet draadloos.
En heb maar 1 scherm..
 
cloon je windows

Ik zit met het volgende

Ik heb nu een windows 7 pc en nog een 'oude' met xp en een nog oudere. Ik wil bestanden, zoals ook emailadressen en berichten van de een naar de andere overhevelen.

Nu kan dat volgens mij alleen door de nieuwe pc los te koppelen, de oude te bevestigen en dan te mailen, snel uitzetten en nieuwe opstarten.
Heel omslachtig.

Het gaat me vooral om mailadressen berichten en foto's.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Hoe maak je een netwerk of hoe kan ik meerdere pc's aansluiten op één verbinding? Ik werk nl niet draadloos.
En heb maar 1 scherm..
wil je het makkelijk doen maak een "cloon " van je machine in de staat dat hij nu is ik zal deze even gaan opzoeken thuis ik zal je dan even een mailtje zenden je kan het normaal op youtube ook vinden.

ik zal al even uitleggen hoe het werkt

je maakt een cloon met je windows instalatie bestanden
je maakt een activatie disk
je plaats de cloon op een externe hdd
plaats de activatie disk in de tray
en verwijs naar het bestand op de hdd en dat kopier je oude bestanden op je nieuwe pc

ik vind dit wel de beste manier dit hele proces duurt maar 1 uurtje ik heb dit uitgetest op windows xp , vista en windows 7
 
Stuur alles naar Gmail.
Kun je met elke PC opzetten en afhalen.
Doe ik ook,met mail en Foto,s.
Staan veiliger dan op de EX.harddisk.
 
Hoe werkt G mail?

Kan ik die dan mailen naar de andere pc? Ik wil rechtstreeks bestanden overbrengen en niet via opslagmedia.
 
Laatst bewerkt:
Gmail is net als Email.
Ja,je slaat het eerst op.En verstuur het later.
Is wel wat werk,ja.
Maar je raakt niets kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Kan ik G mail googelen en dan bestanden daarop zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan