Filmpje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj jari

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2008
Berichten
9
Ik ben bezig om van mijn reis naar Australië een film te maken. Nou wil ik graag iets maken zoals in het volgende youtube filmpje te zien is vanaf ongeveer 0.50 min:

http://www.youtube.com/watch?v=x9wBIFsSVSg&feature=related

Maar dan voor Australië en met onze route natuurlijk;)

Echter kan iemand mij vertellen hoe ik zo iets in elkaar zet. Ik heb alle programma's van Adobe CS4 voorhanden, ik weet alleen nog niet hoe ik dit moet gaan aanpakken.


P.s. Mocht dit het verkeerde topic zijn, sorry!
 
Daar zul je denk ik toch de wat duurdere videobewerkingspaketten voor moeten hebben.
En dan nog moet je over kennis van het programma beschikken.
 
Zijn die opties niet in een adobe programma voorhanden? Of op een wat meer amateuristische manier?
 
Dat weet ik niet.
Misschien dat een ander je kan helpen.
Volgens mij zijn de programma's toch nog wel prijzig.

Succes.
 
Ik zou niet naar dure programma's gaan zoeken maar het juist eenvoudiger aanpakken

Gebruik gewoon Windows Movie maker zou ik zeggen, ik geloof dat dit standaard op je Windows OS staat. Je kunt hier misschien niet al te veel mee maar met een beetje creativiteit kan je hiermee ver komen.
 
Met behulp van het Write-on Effect in Adobe Premiere Pro CS3 is dit eenvoudig te maken (voor Adobe Premiere Pro CS4 zal dit wel ongeveer hetzelfde zijn). Op deze site is een filmpje te zien waarin iemand in het engels stap voor stap uitlegt om zo'n route kaart te maken. Hier is de directe link naar het filmpje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan