Bladmuziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0446

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Berichten
373
Hoi,:)

Ik zoek een Nederlands gratis legaal programmatje waarmee ik bladmuziek kan aanpassen, omzetten, luisteren enz. enz.
Het mag van alles zijn maar als het even kan voor blokfluit. musescore werkt bij mij niet.

Alvast heel erg bedankt!

:thumb:gast0446
 
Laatst bewerkt:
een paar tips,

Hallo gast0446,

Ik zelf ben grote van Finale, een enorm programma waar je werkelijk alle kanten op kunt. Alles zit daarin, MIDI (voor het invoeren van de noten met een keyboard) en nog veel meer. Er zijn ook hele goedkope versies van Finale te koop, notepad bijvoorbeeld is maar een klein programmaatje dat geschikt is voor de dingen die jij ermee wil gaan doen. Alle versies kunnen jou ingevoerde muziek afspelen, wat dus erg handig is. In de duurste versie van Finale heb je zelfs heel erg veel soorten instrumenten die dat voor jou kunnen doen. Er is alleen één nadeel, het is niet in het Nederlands (zover ik het weet)...

De site van Finale

Ook sibelius blijkt een goed programma te zijn. Het programma is zelfs gebruikt bij de film Avatar!

Deze programma's zijn allemaal perfect, maar ook peperduur. Daarom zou ik zeggen: gebruik Finale Notepad, die kost niet zo heel erg veel (download: $9.95, cdrom: $19.95), en kan toch heel erg veel....

Veel succes ermee, en ik hoop dat je er iets mee kunt...

mr32 :cool:

Het is trouwens heel erg moeilijk om gratis notatie programma's te vinden :confused:
 
mmm

Bedankt voor de moeite maar het is niet echt wat ik zoek.

Maar toch heel erg bedankt!

gast0446
 
Ik ben er een jaar geleden ook naar op zoek geweest. Toen heb ik geen gratis programma kunnen vinden. Alleen shareware. Dat was voor mijn doel ook goed genoeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan